«مینیون‌ها» به سینما برمی‌گردند

قسمت چهارم انیمیشن «من نفرت‌انگیز» تابستان سال ۲۰۲۴ روی پرده نقره‌ای می‌رود.

«مینیون‌ها» به سینما برمی‌گردند

به گزارش ورایتی، استودیو یونیورسال پیکچرز و کمپانی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن ضمن اعلام این خبر، ۳ ژوئیه سال ۲۰۲۴ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) را به عنوان تاریخ دقیق اکران قسمت جدید از این انیمیشن محبوب تعیین کردند که روایتگر ماجراجویی‌های یک ابرشرور اصلاح شده و ارتش مینیون‌های اوست.

استیو کارل، کریستین ویگ، پیر کافین، میراندا کازگرو و استیو کوگان برای صداپیشگی فصل جدید از این مجموعه انیمیشن خانوادگی بازخواهند گشت. کریس رناد که دو قسمت اول مجموعه من نفرت‌انگیز (Despicable Me) را کارگردانی کرده بود، ساخت قسمت چهارم را نیز بر عهده خواهد گرفت و مایک وایت فیلمنامه آن را قلم می‌زند. کریس ملدانری موسس ایلومینیشن نیز تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود.

هنوز جزئیاتی درباره داستان من نفرت‌انگیز ۴ اعلام نشده است، اما احتمالا در این فیلم بار دیگر شاهد شیطنت‌های گورو، لوسی وایبد، مارگو، سیلاس رامزباتم و ارتش مینیون‌ها خواهیم بود.

اولین قسمت از مجموعه انیمیشنی من نفرت‌انگیز در سال ۲۰۱۰ روی پرده سینماها رفت. این فیلم با وجود بودجه ۶۹ میلیون دلاری، در گیشه با استقبال خوبی مواجه شد و بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش کرد. قسمت دوم از این انیمیشن در سال ۲۰۱۳ اکران شد و ۹۷۰ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروخت، تا جایی که لقب سومین فیلم پرفروش ۲۰۱۳ و چهل‌وپنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان را از آن خود کرد. من نفرت‌انگیز ۳ نیز در سال ۲۰۱۷ روی پرده سینماها رفت و فروش آن به بیش از یک میلیارد دلار رسید که یک موفقیت تجاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر