چهل و ششمین جشنواره انیمیشن آنسی با مینیون‌ها افتتاح می‌شود

نمایش جدیدترین قسمت از مجموعه انیمیشنی محبوب مینیون‌ها، آغازگر چهل و ششمین دوره از جشنواره انیمیشن آنسی خواهد بود.

چهل و ششمین جشنواره انیمیشن آنسی با مینیون‌ها افتتاح می‌شود

به گزارش ایرنا به نقل از ددلاین، چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن آنسی ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد ۱۴۰۱) با نمایش انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» افتتاح می‌شود. این جشنواره پس از آن که دوره گذشته خود را به صورت ترکیبی از رویدادهای حضوری و مجازی برگزار کرد، امسال به مدار رویدادهای حضوری برمی‌گردد.

ارتباط جشنواره آنسی با مجموعه انیمیشنی مینیون‌ها به بیش از ۱۰ سال قبل و اکران انیمیشن من نفرت‌انگیز (۲۰۱۰) برمی‌گردد.

مجموعه انیمیشنی مینیون‌ها تاکنون ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است. ظهور گرو که جدیدترین قسمت از این مجموعه است، داستان این را روایت می‌کند که بزرگترین ابرشرور جهان، گرو، چطور برای اولین بار با مینیون‌ها ملاقات کرد.

انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو به کارگردانی مشترک کایل بالدا، برد ابلسن و جاناتان دل وال ساخته شده و استیو کارل، تاراجی پی هنسون، ژان کلود ون‌دام، میشل یو، دولف لوندگرن، لوسی لاولس، دنی ترژو، آر.زد. ای، جولی اندروز، راسل برند، آلن آرکین و پیر کوفین از صداپیشگان آن هستند.

این انیمیشن که تاریخ اکران آن سال گذشته به دلیل شیوع کرونا تغییر کرد، در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۱) در سینماهای بین‌المللی اکران می‌شود و روز ۶ ژوئیه (۱۵ تیر ۱۴۰۱) در سینماهای فرانسه روی پرده خواهد رفت.

مارسل جین، دبیر جشنواره انیمیشن آنسی، در این‌باره گفت: «امیدواریم مردم پرشمار به سینماها برگردند. همه ما به بچگی کردن و خندیدن نیاز داریم، برای همین است که انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو گزینه‌ای عالی برای افتتاح نسخه سال ۲۰۲۲ جشنواره آنسی به نظر می‌رسد. نمایش این فیلم همچنین فرصتی در اختیار جشنواره قرار می‌دهد تا تخصص فرانسوی و آمریکایی را در کنار هم برجسته کند. از ایلومینیشن و یونیورسال پیکچرز برای اهدای این هدیه فوق‌العاده به شرکت کنندگان جشنواره تشکر می‌کنیم.»

چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن آنسی از ۱۳ تا ۱۸ ژوئن (۲۳ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.

ارسال نظر