فیلم Space Jam 2 چه ضعف هایی نسبت به قسمت اول دارد؟

فیلم Space Jam A New Legacy پس از 25 سال بالاخره اکران شد اما ظاهرا نتوانسته است آن‌طور که باید رضایت منتقدان و کارگردان قسمت اول را جلب کند.   

فیلم Space Jam 2 چه ضعف هایی نسبت به قسمت اول دارد؟

نارضایتی کارگردان فیلم Space Jam از قسمت دوم

جو پیتکا، کارگردان قسمت اول فیلم هرج و مرج فضایی (1996) چندی پیش با مجله TMZ به مصاحبه نشست و نظر نه چندان مساعد خود را درباره Space Jam: New Legacy عنوان کرد. طبق گفته پیتکا، این فیلم دوساعته آن‌قدر کسل‌کننده و فاقد هیجان است که وی مجبور شده آن را در پنج وعده مجزا تماشا کند. او علاوه بر مقایسه مایکل جوردن و لبران جیمز، گفته که فیلم نتوانسته است به خوبی قسمت قبل، زندگی شخصی بسکتبالیست مشهور را به داستان و کاراکترهای اسپیس جم ارتباط دهد.

پیتکا یکی دیگر از دلایل برتری فیلم خود را به وجود هنرمندان محبوبی مثل بیل مری و چارلز بارکلی نسبت داد و گفت حتی موسیقی متن کلاسیک Space Jam نیز بهتر و مناسب‌تر از قسمت دوم بوده است.

اما جالب است بدانید که هیچ یک از موارد فوق به اندازه شکل و شمایل باگزبانی پیتکا را ناامید نکرده است: «نسخه جدید مثل آن عروسک‌های شلخته و بی‌کیفیت است که پس از بازگشت از یک سفر کاری خیلی طولانی، برای آشتی کردن با کودکان خود از فرودگاه خریداری می‌کنید.» او همچنین رفتار و خلق و خوی باگزبانی را در قسمت دوم «مایه دل شکستی» خواند.

فیلم اسپیس جم در آن زمان توانست امتیاز 63 (از 100) را به دست آورد اما امتیاز قسمت جدید برابر با 81 است. این بدان معناست که علیرغم صحبت‌های پیتکا و سایر منتقدان سینما، Space Jam: A New Legacy از محبوبیت بیشتری بین تماشاگران برخوردار بوده است.

ارسال نظر