ترسناک ترین فیلم های کره ای در 10 سال اخیر

در ادامه با کلیک همراه باشید تا 10 مورد از ترسناک ترین فیلم های کره ای در دهه اخیر را با یکدیگر مرور کنیم؛ فیلم‌های جذاب و رازآلودی که نفس را در سینه مخاطبان حبس می‌کنند.

ترسناک ترین فیلم های کره ای در 10 سال اخیر

ترسناک ترین فیلم های کره ای در 10 سال اخیر

سینمای کره طی چند سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و تقریبا در تمامی ژانرها خوش درخشیده است. فیلم‌های ترسناک اما طور دیگری مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند. صحنه‌های مهیج و خون‌آلود، داستان‌های بدیع و پر رمز و راز، فیلم‌برداری و بازی حرفه‌ای هنرمندان، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا روز به روز به تعداد علاقه‌مندان ژانر وحشت کره اضافه شود.

در ادامه با کلیک همراه باشید تا 10 مورد از ترسناک ترین فیلم های کره ای در دهه اخیر را با یکدیگر مرور کنیم؛ فیلم‌های جذاب و رازآلودی که نفس را در سینه مخاطبان حبس می‌کنند.

همچنین بخوانید: لیست فیلم های ترسناک جدید 2022 برای عاشقان ژانر وحشت

فیلم The Phone

تاریخ اکران: 2002

ترسناک ترین فیلم های کره ای

داستان «تلفن» درباره خبرنگاری است که پس از انتشار یک مقاله تماس‌های تهدیدآمیزی دریافت می‌کند؛ تماس‌هایی که حتی پس از خرید خط جدید نیز همچنان ادامه می‌یابند‌. تلفن یک فیلم دلهره‌آور و رازآلود است که تا ثانیه آخر مخاطب را پای نمایشگر میخکوب می‌کند.

فیلم A Tale of Two Sisters

تاریخ اکران: 2003

داستان دو خواهر یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های ترسناک تاریخ کره است که جنبه روان‌شناسانه دارد و کاملا با فیلم‌های ارواح معمولی که تا کنون دیده‌اید، فرق می‌کند. داستان درباره خانواده‌ای است که پس از مرگ مادرشان دچار فروپاشی عاطفی شده و مدام در مرداب فجایع فرو می‌روند.

فیلم The Red Shoes

تاریخ اکران: 2005

کفش‌های قرمز بر اساس یکی از داستان‌های هانس کریستین اندرسون ساخته شده و سرشار از اضطراب و دلهره است. زنی که به تازگی از همسرش جدا شده، یک جفت کفش قرمز بدشگون را پیدا می‌کند و نفرین و کابوس‌های شبانه را به خانه خود می‌آورد.

فیلم I Saw The Devil

تاریخ اکران: 2010

ترسناک ترین فیلم های کره ای

به یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های کره ای می‌رسیم که توانست سر و صدای بسیاری در سال ۲۰۱۰ به پا کند. همسر باردار یکی از نیروهای پلیس به دست یک قاتل سریالی کشته می‌شود. این مامور خبره اکنون در صدد یافتن قاتل برمی‌آید تا عطش انتقام خود را به دردناک‌ترین شیوه ممکن خاموش کند.

فیلم Horror Stories

تاریخ اکران: 2012

ترسناک ترین فیلم های کره ای

مردی دختر نوجوانی را ربوده و او را وادار به گفتن داستان‌های ترسناک می‌کند؛ داستان‌هایی از مجرمان و قاتلان زنجیره‌ای، زامبی‌ها و افراد شیطان‌صفت که هر یک از دیگری وحشتناک‌تر و خون‌آلودتر هستند.

فیلم Train to Busan

تاریخ اکران: 2016

حتی اگر طرفدار ژانر وحشت نیستید، حتما فیلم «قطار بوسان» را تماشا کنید؛ چراکه نحوه فیلم‌برداری، بازی حرفه‌ای و سیر تکامل شخصیت‌ها، کاملا حس رضایت را در شما بیدار می‌کند. قطار بوسان در حال حاضر در رتبه هشتم پرفروش‌ترین فیلم‌های کره‌ای قرار دارد و هجوم زامبی‌ها را به شیوه‌ای متفاوت به نمایش می‌گذارد.

فیلم The Wailing

تاریخ اکران: 2016

ترسناک ترین فیلم های کره ای

فیلم «شیون» رتبه ۷.۵ را در وب‌سایت IMDB دارد و از این نظر یک سر و گردن از اغلب آثار موجود در این فهرست بالاتر است. قتل‌های مرموزی در یک دهکده کوچک اتفاق می‌افتند که هر کسی شهامت تحقیق پیرامون آن‌ها را ندارد.

فیلم Gonjiam: Haunted Asylum

تاریخ اکران: 2018

گروهی از فیلم‌سازان وارد شهر گونجیام می‌شوند تا از یک تیمارستان متروکه و نفرین‌شده دیدن کنند؛ جایی که تمام بیماران آن توسط رئیس بیمارستان به قتل رسیده‌اند. فیلم «گونجیام: تیمارستان جن‌زده» در اصل در یک دبیرستان فیلم‌برداری شده اما حس ترس و دلهره را به جان مخاطب می‌اندازد.

فیلم The Divine Fury

تاریخ اکران: 2019

ترسناک ترین فیلم های کره ای

داستان «خشم الهی» درباره یک ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی است که پس از پدیدار شدن علامت مرموزی کف دستش، به یک کشیش جن‌گیر مراجعه می‌کند. اما معنای این علامت از آنچه او فکر می‌کرده به مراتب مخوف‌تر و وحشتناک‌تر است.

فیلم #Alive

تاریخ اکران: 2020

به یکی دیگر از ترسناک ترین فیلم های کره ای طی دهه اخیر می‌رسیم. فیلم «هشتگ زنده» تلاش انسان‌ها برای نجات از شرایط آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد و چندان به زامبی‌ها و نحوه شیوع ویروس در جهان اعتنایی نمی‌کند. به همین خاطر است که علاقه‌مندان سینما آن را از بقیه فیلم‌های زامبی محور متمایز می‌دانند.

شما کدام یک از آثار فوق را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما فیلم های ترسناک کره ای هیجان انگیزتر هستند یا آمریکایی؟

ارسال نظر