«جیغ» صدرنشین شد؛ مرد عنکبوتی از گیشه جا ماند

با اکران جدیدترین نسخه فیلم معروف «جیغ» به تهیه‌کنندگی شرکت پارامونت، این فیلم صدرنشین گیشه آمریکا شد و مرد عنکبوتی را پس از یک ماه صدرنشینی پایین کشید.

«جیغ» صدرنشین شد؛ مرد عنکبوتی از گیشه جا ماند

این آخر هفته در آمریکا، به دلیل بزرگداشت مارتین لوترکینگ به مدت 4 روز تعطیل است و بهترین فرصت را در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده تا بخشی از تعطیلاتشان را با حضور در سینماها بگذرانند.

بر این اساس نسخه جدید فیلم سینمایی جیغ محصول شرکت پارامونت، ضمن اکران خود توانست « مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست » را از میدان به در کند و به اولین فیلمی تبدیل می‌شود که از زمان اکران نسخه جدید مرد عنکبوتی در 17 دسامبر 2021، این اثر ابرقهرمانی را شکست داده است.

جیغ در ادامه سنت ساخت فیلم‌های ترسناک خود، در مجموع با اکران در 3664 سینما، 34 میلیون دلار فروخت. این بدان معناست که پارامونت و اسپای‌گلس مدیا، سازندگان این نسخه از جیغ، سود سرشاری به جیب زدند؛ چراکه هزینه تولید فیلم تنها 25 میلیون دلار عنوان شده بود.

نسخه 2022 جیغ یا جیغ 5، به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت ساخته شده است و اولین سری این فیلم بعد از جیغ 4 تولید سال 2011 است که به دلیل درگذشت وس کریون، توسط او کارگردانی نمی‌شود.

این فیلم داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که به زادگاه قدیمی خود بازمی‌گردد تا با قتل‌های وحشتناک مرتبط با یک قاتل سریالی مخفی معروف روبه‌رو شود.

ارسال نظر