نقش‌آفرینی جدید ستاره «شانگ‌چی» در فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ

ستاره «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» برای بازی در «باربی»، فیلمی از کمپانی برادران وارنر بر اساس این عروسک محبوب انتخاب شده است.

نقش‌آفرینی جدید ستاره «شانگ‌چی» در فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ

به گزارش ورایتی، گرتا گرویگ «باربی» را بر اساس این عروسک محبوب و پرفروش می‌سازد. در این فیلم مارگو رابی در نقش باربی و رایان گسلینگ در نقش اسباب‌بازی پسرش، کن بازی می‌کنند. همچنین به تازگی سیمو لیو، ستاره ستاره «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» هم به این فیلم اضافه شده است، هرچند هنوز مشخص نیست چه نقشی را در فیلم ایفا می‌کند.

گرتا گرویگ این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که با شریک قدیمی‌اش نوآ بامباک نوشته است، کارگردانی می کند.

انتظار می‌رود «باربی» که از سال 2019 در حال ساخت است، تولیدش در اوایل سال 2022 در استودیو برادران وارنر در لندن آغاز شود. قرار است این فیلم در سال 2023 در سینماها اکران شود.

گرویگ و بامباک در چندین فیلم از جمله «فرانسس‌ها» و «دلبر آمریکا» با یکدیگر همکاری کرده‌اند. گرویگ برای داستان «لیدی برد» در سال 2017 و بازسازی برجسته «زنان کوچک» در سال 2019 پشت دوربین رفت که هردو نامزد بهترین فیلم در اسکار شدند.

مارگو رابی علاوه بر بازی در نقش باربی، این فیلم را از طریق شرکت سازنده خود LuckyChap نیز تولید خواهد کرد.

لیو قبل از اینکه به یکی از جدیدترین ابرقهرمانان مارول تبدیل شود، بیشتر به خاطر بازی در نقش جونگ کیم در سریال کمدی کانادایی «آسودگی کیم» (Kim's Convenience) شناخته می‌شد. این سریال که به مدت 5 فصل پخش شد، پس از اینکه بعدا در نتفلیکس قرار گرفت، طرفداران بیشتری در ایالات متحده پیدا کرد.

ارسال نظر