تاریخ اکران فیلم ماتریکس ۴ مشخص شد | داستانی فراتر از تصورات بیننده!

با توجه به گزارشات رسمی منتشر شده از منابع مختلف درباره ساخت فیلم ماتریکس ۴، به نظر می‌رسد این اثر هنری فوق‌العاده بزودی در پلتفرم HBO Max اکران خواهد شد. 

تاریخ اکران فیلم ماتریکس ۴ مشخص شد | داستانی فراتر از تصورات بیننده!

فیلم ماتریکس ابتدا در سال ۱۹۹۹ همراه جلوه‌های ویژه نفس‌گیر روی پرده سینماهای اروپا رفت. این اثر هنری در مدت کوتاهی توانست توجه بسیاری از مردم و علاقه‌مندان به حوزه فیلم‌های تخیلی را به خود جلب کند.

در این فیلم هنرمندان مشهوری همچون کیانو ریوز، کری آن ماس، هوگو ویوینگ و لارنس فیشبرن ایفای نقش می‌کنند.

طبق گزارشات منتشر شده اعلام شده است لانا واچوزکی برای چهارمین بار کارگردانی فیلم ماتریکس را برعهده خواهد گرفت. در واقع داستان این اثر هنری توسط لانا واچوزکی و خواهرش لیلی نوشته شد‌. حال گفته می‌شود لیلی از سال ۲۰۱۶ کار خود را بصورت انفرادی شروع کرده و درحال نوشتن فصل دوم سریال Sense 8 است.

داستان ماتریکس ۴ از چه قرار است؟

با توجه به اخبار و شایعات به نظر می‌رسد داستان فیلم فراتر از تصورات بینندگان باشد. نشان داده شده است. گفته می‌شود در این قسمت نئو و ترینتی به ماتریس بازمی‌گردند.

اما در این قسمت نئو زندگی واقعی گذشته خود را کاملا فراموش کرده است. بنابراین فراموشی نئو تایید می‌کند که توماس و ترینتی یکدیگر را نمی‌شناسند.

با توجه به این فراموشی به نظر می‌رسد یحیی عبدالمتین تلاش می‌کند تا توماس را نسبت به واقعیت آشکار کند. در همین راستا یحیی توماس را وادار می‌کند تا بین ۲ قرص قرمز و آبی یکی از آنها را انتخاب کند.

بطور کلی هنوز مشخص نیست نئو چطور هنوز زنده بوده و به ماتریکس بازگشته است. همین مسئله باعث می‌شود ذهن تماشاگران درگیر سوالات زیادی شود.

زمان اکران ماتریکس ۴

با توجه به اخبار رسمی منتشر شده گفته می‌شود ماتریکس ۴ در ۲۲ دسامبر سال جاری میلادی در پلتفرم HBO Max به نمایش در خواهد آمد. دلیل آنلاین بودن اکران این فیلم نیز همانند دیگر آثار هنری بزرگ معرفی شده در دوران پاندمی شیوع ویروس کرونا بوده و باعث تعطیلی سینماهای بسیاری از کشورها شده است.

به نظر شما ماتریکس ۴ می‌تواند همانند قسمت‌های قبلی خود مورد توجه مردم قرارگیرد؟

ارسال نظر