کدام فیلم صدرنشین جدول نتفلیکس است؟

در فهرست پربیننده‌ترین فیلم های نتفلیکس با آثاری آشنا می‌شویم که خیلی زود توانسته‌اند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند و صدرنشین جدول شوند.

کدام فیلم صدرنشین جدول نتفلیکس است؟

کدام فیلم صدرنشین جدول نتفلیکس است؟

موفقیت چشمگیر سریال Squid Game و فیلم سینمایی Red Notice طی چند هفته اخیر، باعث شده است نظر علاقه‌مندان بیش از پیش به نتفلیکس جلب شود. به همین خاطر، ما نیز نگاه دقیق‌تری به جدول نتفلیکس انداخته‌ایم تا ببینیم کدام آثار سینمایی برای مخاطبان جذاب‌تر بوده‌اند.

فیلم صدرنشین جدول نتفلیکس از نظر تعداد بیننده

فیلم اکشن هیجانی Extraction با بازی «کریس همسورث»، «دیوید هاربر» و «گلشیفته فراهانی» آوریل 2020 و در اوج پاندمی کرونا از نتفلیکس پخش شد. داستان درباره یک مزدور بازار سیاه است که برای نجات فرزند یک جنایتکار بین‌المللی به جنگ با دلالان اسلحه و قاچاقچیان مواد مخدر می‌رود.

کدام فیلم صدرنشین جدول نتفلیکس است

«استخراج» در همان ماه اول توانست تعداد بازدیدهای خود را به 90 میلیون رسانده و جایگاه نخست در جدول پربیننده های نتفلیکس را از آن خود کند. منتقدان نظر چندان مساعدی نسبت به فیلم نداشتند و آن را به خاطر فیلم‌نامه ضعیف، شخصیت‌پردازی تکراری و صحنه‌های فوق خشن مورد نکوهش قرار دادند. اما ظاهرا این مسئله نتوانست ذره‌ای از اشتیاق هواداران کم کند. تعداد بازدیدهای Extraction تا لحظه نوشتن این مقاله حدود 99 میلیون است.

فهرست ده‌تایی پربازدیدهای نتفلیکس را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  1. Extraction (99 میلیون بازدید)
  2. Bird Box (89 میلیون بازدید)
  3. Spenser Confidential (85 میلیون بازدید)
  4. Six Underground (83 میلیون بازدید)
  5. Murder Mystery (83 میلیون بازدید)
  6. The Old Guard (78 میلیون بازدید)
  7. Enola Holmes (77 میلیون بازدید)
  8. Project Power (75 میلیون بازدید)
  9. Army of the Dead (75 میلیون بازدید)
  10. Fatherhood (74 میلیون بازدید)

فیلم صدرنشین جدول از نظر مدت زمان بازدید

سال 2018 بود که فیلم مهیج و اسرارآمیز Bird Box با بازی جذاب «ساندرا بولاک» از پلتفرم نتفلیکس به نمایش درآمد. داستان درباره گروهی از بازماندگان است که در صورت رویایی با موجود ماورائی و نگاه کردن به آن، جان خود را از دست می‌دهند. آن‌ها چشمان خود را با چشم‌بند بسته و کورمال کورمال راهی پناهگاه امن می‌شوند.

«جعبه پرنده» چند سالی است که در صدر پربیننده های جدول ایستاده و مدت زمان بازدیدهای آن از مرز 282 میلیون ساعت نیز عبور می‌کند؛ رکوردی که حتی فیلم های بزرگ و پرستاره‌ای مثل The Irish Man و Red Notice نیز نتوانسته‌اند به آن دست پیدا کنند. البته Red Notice با 277.9 میلیون ساعت بازدید به سرعت در حال تعقیب Bird Box است. در ادامه سایر آثار موجود در این فهرست را مشاهده می‌کنید:

  1. Bird Box (282.02 میلیون ساعت)
  2. Red Norice (277.9 میلیون ساعت)
  3. Extraction (231.34 میلیون ساعت)
  4. The Irishman (214.57 میلیون ساعت)
  5. The Kissing Booth (209.25 میلیون ساعت)
  6. Six Underground (205.47 میلیون ساعت)
  7. Spenser Confidential (197.32 میلیون ساعت)
  8. Enola Holmes (189.9 میلیون ساعت)
  9. Army of the Dead (186.54 میلیون ساعت)
  10. The Old Guard (185.71 میلیون ساعت)

شما کدام یک از فیلم های صدرنشین جدول نتفلیکس را تماشا کرده‌اید؟ لطفا تجربه خود را با ما و سایر خوانندگان کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر