حال خوب با فیلم های شب یلدا | شب چله چی ببینیم؟

یلدا شب، شب دور هم جمع شدن خانواده‌هاست؛ یک محفل خانوادگی که با حافظ‌خوانی فضایی دلگرم‌کننده برای اعضای خانه ایجاد می‌کند. یکی از کارهای مناسب در این شب، دیدن فیلم های شب یلدا است تا افراد خانواده در کنار هم فیلم تماشا کنند و انار و هندوانه بخورند.

حال خوب با فیلم های شب یلدا | شب چله چی ببینیم؟

معرفی فیلم های شب یلدا

زمانی که روزهای سرد زمستان شروع می‌شود، شب یلدا باعث گرم شدن دل خانواده‌ها می‌شود؛ یک دورهمی خانوادگی و باستانی که همه ایرانیان در طولانی‌ترین شب سال در کنار خانواده‌های خود جمع می‌شوند. در این شب دلنشین، افراد خانه فال حافظ می‌گیرند تا حال‌وهوایی عوض کنند.

یکی از کارهایی که خانواده‌ها باید در شب چله برنامه‌ریزی کنند، انجام کارهای سرگرمی و تفریحی است. در کنار بازی‌های شب یلدا ، فیلم دیدن گزینه بسیار مناسبی برای شب یلداست. در این شب خوب است افراد خانه یک فیلم خانوادگی و حال‌خوب‌کن تماشا کنند.

در ادامه به معرفی برخی فیلم های شب یلدا می‌پردازیم.

سریال نیسان آبی سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی

شب چله فرصت خوبی است که همه اعضای خانه اوقات شادی را سپری کنند. بنابراین تماشای یک سریال طنز می‌تواند این فضای شاد را ایجاد کند. سریال نیسان آبی اخیرا در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. این سریال فضایی کمدی را به خانه‌ها آورده است.

مهران غفوریان، حسین یاری، یکتا ناصر و بهناز جعفری بازیگران اصلی سریال نیسان آبی هستند. داستان این سریال درباره جمشید و رضاست که دوستی قدیمی با یکدیگر دارند. اتفاقات جالبی حول این دو شخصیت رخ می‌دهد که توانسته رضایت مخاطبان را به خود جلب کند. خانواده‌ها می‌توانند سریال نیسان آبی را از طریق فیلیمو تماشا کنند.

فیلم های شب یلدا فیلم Red Notice

فیلم Red Notice

فیلم‌های خارجی خوبی برای سرگرم شدن در شب چله در دسترس قرار دارند. فیلم Red Notice یکی از فیلم های شب یلدا است که می‌تواند فضایی کمدی و اکشن را به مخاطبان ارائه دهد. بنابراین اگر اهل فیلم‌های اکشن هستید، تماشای این فیلم را در کنار خانواده توصیه می‌کنیم.

در فیلم Red Notice ستارگانی چون رایان رینولدز، دواین جانسون و گل گدوت ایفای نقش کرده‌اند. داستان این فیلم درباره یک مأمور امنیتی است که به صورت اتفاقی تبدیل به یک دزد خطرناک می‌شود. همچنین دوبله فارسی فیلم وضعیت قرمز در پلتفرم‌های نمایش خانگی فیلیمو و نماوا در دسترس قرار گرفته است.

فیلم های شب یلدا مسابقه جوکر

مسابقه جوکر

تماشای یک مسابقه مهیج و خنده‌دار می‌تواند حال تمام اعضای خانواده را خوب کند. مسابقه جوکر مناسب‌ترین گزینه برای دورهمی‌های شب یلداست. در این مسابقه ۸ شرکت‌کننده حضور دارند که باید به مدت ۶ ساعت به هیچ چیز نخندند.

در واقع قانون اصلی این مسابقه نخندیدن به اتفاقات بامزه دیگران است. هرکس به کارهای دیگر شرکت‌کنندگان بخندد، از مسابقه حذف خواهد شد. مسابقه جوکر با اجرای سیامک انصاری در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. خانواده‌ها می‌توانند این مسابقه جدید و جذاب را در کنار عزیزان خود تماشا کنند.

فیلم های شب یلدا انیمیشن The Mitchells vs. the Machines

انیمیشن The Mitchells vs. the Machines

انیمیشن‌ها دنیای زیبایی را برای ما تماشاگران ترسیم می‌کنند؛ دنیاهایی که با دیدنشان حالمان خوب می‌شود. حالا اگر این جهان زیبا درباره خانواده هم باشد، تبدیل به بهترین فیلم های شب یلدا می‌شود.

انیمیشن The Mitchells vs. the Machines یک فیلم خوش‌ساخت است. فیلمی تأثیرگذار و زیبا که به همه ما انسان‌ها یادآوری می‌کند خانواده ارزش بالایی دارد و حتی اگر افراد خانواده با یکدیگر اختلاف نظر دارند، باز هم می‌توانند همدیگر را دوست داشته باشند.

گفتنی است انیمیشن The Mitchells vs. the Machines را می‌توانید با دوبله فارسی در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا تماشا کنید.

فیلم جهان با من برقص فیلم جهان با من برقص

فیلم جهان با من برقص

بدون شک یکی از بهترین فیلم‌های چند سال اخیر سینمای ایران، فیلم جهان با من برقص است؛ یک اثر درام و زیبا که حال خوبی را به تماشاگر القا می‌کند. جالب است بدانید جهان با من برقص، اولین ساخته سینمایی سروش صحت است.

این فیلم حال‌وهوایی امیدوارانه دارد که ارزش آدم‌های خوب اطرافمان را به ما یادآوری می‌کند. علی مصفا، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، جواد عزتی، سیاوش چراغی‌پور و کاظم سیاحی از جمله بازیگران فیلم جهان با من برقص هستند. این فیلم هم‌اکنون در شبکه نمایش خانگی در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره فیلم های شب یلدا چیست؟ آیا تا به حال این آثار را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر