بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021

اگر می‌خواهید چند ساعتی را فارغ از هیاهوی زندگی در آرامش سپری کرده و حس و حال زیبای عاشقی را در خود بیدار کنید، به هیچ عنوان تماشای بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021 را از دست ندهید.

بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021

بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021

در آستانه ورود به فصل زمستان هستیم و بد نیست در این روزهای سرد، قلب خود را با تماشای فیلم‌های رمانتیک و زیبا گرم کنیم. در ادامه با کلیک همراه باشید تا با بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021 بیشتر آشنا شوید.

همچنین بخوانید: با 11 مورد از بهترین فیلم های عاشقانه IMDB آشنا شوید

فیلم The Last Letter From Your Lover

بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021

الی هاورث (فلیسیتی جونز) یک روزنامه‌نگار جوان و جویای رسم است که پس از یافتن چندین نامه عاشقانه در دهه 1960 میلادی، تصمیم می‌گیرد پرده از اسرار این عشق مبهم و رمزآلود بردارد. داستان این فیلم برگرفته از رمان «آخرین نامه از معشوقه شما» اثر جوجو مویز است.

فیلم Sand Dollar Cove

الی (آلی میچالکا) از طرف شرکت املاک مأمور می‌شود به یک شهر ساحلی بسیار زیبا رفته و یکی از افراد محلی به نام برودی بردشا (چاد مایکل موری) را وادار به فروش ملک خود کند. به تدریج رابطه خاص و زیبایی میان این دو شکل می‌گیرد که به جذابیت فیلم می‌افزاید.

فیلم Malcolm and Marie

بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021

مالکوم (جان دیوید واشنگتن) یک نویسنده و کارگردان بااستعداد است که پس از اکران نخستین فیلمش، با نامزدش ماری (زندایا) اختلاف پیدا می‌کند. این اختلاف از یک بگو مگوی آرام شروع شده و به یک دعوای تمام‌عیار ختم می‌شود. ظاهرا ماری توقع داشته است مالکوم در مراسم سخنرانی از او نیز تشکر کند.

فیلم Romeo and Juliet

بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021

به یکی دیگر از بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021 می‌رسیم. رومئو و ژولیت یک اثر اقتباسی دیگر از شاهکار ویلیام شکسپیر است که در دنیای مدرن امروزی اتفاق می‌افتد. در این داستان نیز شاهد رابطه عمیق عاطفی میان یک زوج جوان هستیم که برای با هم بودن دست به هر کاری می‌زنند.

فیلم To All The Boys: Always and Forever

لارا جین (لانا کاندر) باید خود را برای فارغ‌التحصیلی و قدم گذاشتن در دنیای پرمسئولیت آدم‌بزرگ‌ها آماده کند. او مدام در این فکر است که زندگی بدون اعضای خانواده، دوستان و همکلاسی مورد علاقه‌اش پیتر (نوآ سنتینو) چگونه خواهد بود.

فیلم Long Weekend

بهترین فیلم های درام و عاشقانه 2021

بارت (فین ویتراک) درست در بهترین زمان ممکن با دختری به نام وین (زوئی چاو) آشنا شده و دلبستگی شدیدی به او پیدا می‌کند. اما به زودی متوجه می‌شود وین رازهای بسیاری در سینه دارد و این او را آزار می‌دهد.

شما کدام یک از فیلم های درام و عاشقانه 2021 را دیده‌اید؟ لطفا تجربه خود را با ما و دیگر خوانندگان کلیک به اشتراک بگذارید. جای کدام اثر در فهرست فوق خالی است؟

ارسال نظر