تاریخ اکران جان ویک 4 مشخص شد

عرضه قسمت چهارم از سری فیلم‌های جان ویک بارها به سبب پاندمی کرونا و ساخت فیلم ماتریکس 4 به تأخیر افتاد. حالا تاریخی برای اکران جان ویک 4 مشخص شده است.

تاریخ اکران جان ویک 4 مشخص شد

تاریخ اکران جان ویک 4

تاریخ اکران نسخه چهارم از فیلم سینمایی جان ویک به دلیل پاندمی کرونا و تعهدات کیانو ریوز برای فیلم ماتریکس ۴ به تأخیر افتاد. در حال حاضر این فیلم قرار است در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ در ایالات متحده اکران شود. این در حالی است که کمپانی لاینزگیت به‌طور رسمی در هفته افتتاحیه جان ویک ۳ تاریخ قسمت چهارم را (۲۱ می ۲۰۲۱) اعلام کرد.

فیلم‌برداری در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۱ در برلین و پاریس در طول همه‌گیری کووید-۱۹ آغاز شد. فیلم‌برداری اضافی در ژاپن و شهر نیویورک انجام شد. در اکتبر ۲۰۲۱، فیلم‌برداری اصلی رسما به پایان رسید.

تاریخ اکران جان ویک 4

جان ویک این بار از سرانی که به او خیانت کرده‌اند و خواهان مرگ قطعی وی می‌باشند به شدت عصبانی است و قصد دارد با کمک دوست خود که زخم بدی را در طول جنگ قبلی خورده است با افرادی که کشتن او تنها هدفشان است مقابله کند و انتقام خودش را به سرانجام برساند.

این فیلم ادامه فیلم «جان ویک ۳» و همچنین چهارمین قسمت در سری فیلم‌های جان ویک به کارگردانی چاد استاهلسکی، با فیلمنامه‌ای مشترک به نویسندگی شی هتن و مایکل فینچ که بر اساس شخصیت‌های دریک کولستاد خلق کرده با بازی کیانو ریوز در نقش جان ویک است.

علاوه بر کیانو ریوز دوست داشتنی، بازیگرانی همچون لارنس فیشبرن، دانی ین، رینا ساوایاما، شامیر اندرسون، بیل اسکاشگورد، اسکات ادکینز و هیرویوکی سانادا در فیلم John Wick: Chapter 4 روی صحنه می روند.

منبع: میزان

ارسال نظر