هر آنچه تاکنون درباره فیلم باربی می‌دانیم

مراحل تولید فیلم باربی به زودی آغاز می‌شود. در ادامه هر آنچه راجع به این لایو اکشن جذاب می‌دانیم، برای شما بازگو می‌کنیم.

هر آنچه تاکنون درباره فیلم باربی می‌دانیم

معرفی بازیگران و عوامل فیلم باربی

عروسک‌های باربی بیش از شش دهه است که وارد دنیای ما شده و صنایع مختلف از جمله مد، زیبایی و البته سینما را تحت تأثیر خود قرار داده‌اند. حال گرتا گرویگ، هنرمند خوش‌آوازه هالیوود نیز تصمیم گرفته است لایو اکشن جدید باربی را روی پرده نقره‌ای رنگ بفرستد.

ایده ساخت فیلم Barbie نخستین بار در سال 2019 مطرح شد. حال پس از دو سال و با بهبود شرایط کرونا در اغلب نقاط جهان، کارگردان گرویگ دست به کار شده تا هر چه سریع‌تر هدایت بازیگران و سایر عوامل را بر عهده بگیرد.

جالب آنکه نوشتن فیلم‌نامه نیز بر عهده خود گرویگ است. البته نوآ بامباک، خالق آثار معروفی همچون Frances Ha، Marriage Story و The Squid and the Whale نیز او را در این امر یاری می‌کند.

متأسفانه هنوز اطلاعات چندانی درباره بازیگران فیلم وجود ندارد. تا این حد می‌دانیم که مارگو رابی از همان سال 2019 وارد پروژه شده و قرار است در نقش باربی به روی صحنه برود ( مارگو رابی ستاره فیلم باربی می‌شود ).

مارگو که علاوه بر بازیگری سابقه تهیه‌کنندگی فیلم‌های موفقی مثل Promising Young Woman را در کارنامه خود دارد، تصمیم گرفته این بار نیز به عنوان تهیه‌کننده اصلی در پروژه حضور داشته باشد. دیوید هیمن، تام اکرلی و جوزی مک نامارا از دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

خط داستانی و تاریخ عرضه

داستان فیلم از آنجا شروع می‌شود که باربی به خاطر رعایت نکردن قوانین مربوط به کال بودن، از باربی لند رانده می‌شود و پا به دنیای واقعی می‌گذارد. اینجاست که ماجراجویی‌های خود را از سر گرفته و معنای زندگی بی حد و مرز را می‌فهمد.

فیلم جدید باربی سال 2022 و در استودیوی Warner Bros لندن، آماده فیلم‌برداری می‌شود. اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، سال 2023 شاهد اکران این لایو اکشن جذاب در سالن‌های سینما خواهیم بود.

ارسال نظر