صدرنشینی جوخه انتحار در باکس آفیس هفتگی

فیلم جوخه انتحار جیمز گان موفق شد 26.5 میلیون دلار فروش کرده و صدر جدول باکس آفیس هفتگی را به خود اختصاص دهد.

صدرنشینی جوخه انتحار در باکس آفیس هفتگی

درخشش جوخه انتحار در هفته اول

فیلم The Suicide Squad پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره به اکران درآمد و توانست با فروش 26.5 میلیون دلاری خود، صدر جدول باکس آفیس را از فیلم The Jungle Cruise بگیرد. این فیلم نه تنها در سالن‌های سینما، بلکه از طریق سرویس اچ بی او مکس نیز قابل مشاهده است.

فیلم جیمز گان تا کنون عملکرد رضایت بخشی داشته است. با این حال عده‌ای معتقدند که در صورت نبودن دو عامل مهم، این فیلم می‌توانست فروش بالاتری را نیز تجربه کند. اما این دو عامل کدامند؟

اگر به خاطر داشته باشید، جوخه انتحار دیوید آیر علیرغم فروش خارق‌العاده خود در سطح جهان (746.8 میلیون دلار)، نه تنها در تیررس منتقدان قرار گرفت بلکه هواداران دی سی را نیز شدیدا دلسرد کرد. به همین خاطر گفته می‌شود اگر این پس‌زمینه فکری در افراد نبود، بلیت‌های فیلم گان بیش از این فروش می‌رفت. مورد دوم، وجود صحنه‌های خشونت‌آمیز و خون‌آلود است. ظاهرا بسیاری از والدین، این سکانس‌های دل‌خراش را نامناسب دانسته و جلوی رفتن فرزندان خود به سینما را گرفته‌اند.

اما همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، جوخه انتحار (2021) یکی از فیلم‌های موفق در دوران پاندمی است. باید دید آیا این فیلم می‌تواند در هفته‌های آتی نیز خوش درخشیده و جایگاه خود را در باکس آفیس حفظ کند یا خیر.

فهرست پنج فیلم برتر باکس آفیس هفتگی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • جوخه انتحار (26.5 میلیون دلار)
  • گشت و گذار در جنگل (15.6 میلیون دلار)
  • اولد (4.1 میلیون دلار)
  • بیوه سیاه (4 میلیون دلار)
  • مرداب (2.8 میلیون دلار)
ارسال نظر