داستان فیلم نگهبانان کهکشان 3 عمیق‌تر از قسمت‌های قبل است

جیمز گان، کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان 3 طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است داستان این قسمت به مراتب عمیق‌تر و احساسی‌تر از دو قسمت قبل است.

داستان فیلم نگهبانان کهکشان 3 عمیق‌تر از قسمت‌های قبل است

کارگردان جیمز گان از نگهبانان کهکشان 3 می‌گوید

قسمت اول Guardians of the Galaxy سال 2014 به نمایش در آمد و توانست فروش جهانی خود را به 800 میلیون دلار برساند.

پیتر کوئیل (کریس پرت)، گامورا (زوئی سالدانیا)، راکت راکون (بردلی کوپر)، گروت (وین دیزل) و درکس (دیو باتیستا)، پنج قهرمان از سیارات مختلف هستند که برای یک هدف مشترک دست به دست یکدیگر داده‌اند. جذابیت و شوخ‌طبعی کاراکترها و داستان پرهیجان فیلم بلافاصله واکنش مثبت تماشاگران و منتقدان را برانگیخت.

نگهبانان کهکشان بخش 2سال 2017 اکران شد و با فروش جهانی بیش از 860 میلیون دلار، رکورد قسمت اول را نیز زد. بدین ترتیب سازندگان به فکر ساخت قسمت سوم افتادند که طبق گفته‌های کارگردان فیلم یعنی جیمز گان، داستان عمیق تری نسبت به دو فیلم قبلی دارد.

گان طی مصاحبه‌ای با EW اعلام کرده عوامل مدت‌هاست در حال نوشتن فیلم‌نامه هستند و خود او نیز بارها برخی قسمت‌های آن را تغییر داده تا محصول نهایی باکیفیت‌تر از همیشه باشد ( کار فیلمنامه Guardians of the Galaxy 3 به پایان رسید ). وی افزود شخصیت‌های داستان در قسمت سوم با مسائل احساسی‌تری مواجه خواهند شد.

متأسفانه هنوز جزئیات بیشتری درباره خط داستانی نگهبانان کهکشان 3 وجود ندارد. اما اگر به خاطر داشته باشید یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم یعنی گومورا، در انتقام‌جویان: پایان بازی توسط تانوس کشته می‌شود. تلاش قهرمانان مارول برای به عقب بازگرداندن زمان و نجات جهان ، یک گومورای دیگر را به جمع آن‌ها اضافه می‌کند. البته این گومورا کاملا با سایر کاراکترها بیگانه است و هیچ خاطره مشترکی با آن‌ها ندارد.

نگهبانان کهکشان 3 به احتمال زیاد مه 2023 در سالن‌های سینما به نمایش در می‌آید.

ارسال نظر