صدرنشینی فیلم Jungle Cruise در باکس آفیس خانگی

فیلم Jungle Cruise در نخستین هفته از اکران توانست فروش خانگی خود را به 64.2 میلیون دلار رسانده و در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

صدرنشینی فیلم Jungle Cruise در باکس آفیس خانگی

فروش 90 میلیون دلاری فیلم Jungle Cruise در روزهای اول

فیلم «گشت و گذار در جنگل» موفق شده تا در هفته اول اکران، صدر جدول باکس آفیس خانگی را به خود اختصاص دهد. فیلم‌های Old، Space Jam: New Legacy و Black Widow نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

فیلم فانتزی-کمدی دیزنی تا کنون بیش از 90 میلیون دلار فروش کرده است: 34.2 میلیون در سینمای آمریکا، 30 میلیون در سرویس دیزنی پلاس و 27.6 میلیون دلار در باکس آفیس بین‌المللی. جالب آنکه بودجه ساخت فیلم نیز نسبتا زیاد و برابر 200 میلیون دلار بوده است.

داستان درباره سه مسافر به نام‌های فرانک (دوین جانسون)، لیلی (امیلی بلانت) و مک گرگور (جک وایتهال) است که مأموریت یافته‌اند در قلب جنگل‌های آمازون، به دنبال یک درخت جادویی با قدرت شفابخشی بگردند؛ البته اگر دشمنان و حیوانات عجیب و غریب این اجازه را به آن‌ها بدهند.

فیلم Jungle Cruiseیک فیلم جذاب و خنده‌دار با تم تابستانی است و فضای آن تا حد زیادی ما را به یاد پارک‌های تفریحی دیزنی می‌اندازد.

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، گشت و گذار در جنگل نیز مانند «کروئلا» و «بیوه سیاه» هم در سینماها اکران شد و هم در سرویس پخش دیزنی پلاس. باید دید این فیلم قادر خواهد بود در هفته‌های آتی، رکوردهای بیشتری را به نام خود ثبت کرده و در صدر باکس آفیس خانگی باقی بماند یا خیر.

ارسال نظر