فهرست پربحث ترین فیلم ها در سال 2021

توییتر اخیرا با انتشار یک پست در وبلاگ خود، 10 مورد از پربحث ترین فیلم ها در سال 2021 را معرفی کرده که بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند.

فهرست پربحث ترین فیلم ها در سال 2021

فهرست پربحث ترین فیلم ها در سال 2021

توییتر در واپسین روزهای سال میلادی، فهرست پربحث ترین فیلم های 2021 را در وبلاگ خود منتشر کرده است. جالب آنکه اغلب آثار موجود در این فهرست، فیلم‌های ابرقهرمانی مارول و دی سی هستند.

فیلم جدید «بتمن» که طبق گزارش‌ها مارس 2022 اکران می‌شود، جایگاه دهم فهرست را از آن خود کرده است. انیمیشن محبوب و البته قدیمی «شرک» که امسال تولد 20 سالگی خود را جشن گرفت نیز در رتبه نهم قرار دارد.

رتبه هشتم و هفتم به ترتیب متعلق به «گودزیلا در برابر کنگ» و «تلماسه» است. ناگفته نماند تلماسه یکی از بهترین فیلم‌های 2021 بود که توانست حتی پیش از اکران رسمی نظر علاقه‌مندان را به خود جلب کند.

فیلم جنجالی «جوخه انتحار» ساخته جیمز گان در جایگاه ششم پربحث‌ترین‌ها قرار دارد. ظاهرا هشتگ #thesuicidesquad در برخی مناطق مثل لس‌آنجلس، جزو 5 توییت پرتکرار بوده است.

رتبه پنجم تا دوم متعلق به فیلم‌های ابرقهرمانی مارول است. جالب آنکه فیلم مورد انتظار «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» موفق شد در روزهای اولیه اکران، رتبه هشتم لیست 250 فیلم برتر IMDB را به خود اختصاص دهد. اولین تریلر این فیلم نیز توانست رکورد پربازدیدترین ها را جابجا کند.

و اما طبق اطلاعات منتشر شده در وبلاگ توییتر، «لیگ عدالت زک اسنایدر» در جایگاه نخست پربحث ترین فیلم ها در سال 2021 ایستاده است. نکته جالب توجه آنکه علاقه‌مندان DCEU (دنیای توسعه یافته دی سی) کمپین اکران این فیلم را از همین پلتفرم توییتر آغاز کردند.

فهرست کامل پربحث ترین ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

10. بتمن (The Batman)

9. شرک (Shrek)

8. گودزیلا در برابر کنگ (Godzilla vs. Kong)

7. تلماسه (Dune)

6. جوخه انتحاری (The Suicide Squad)

5. بیوه سیاه (Black Widow)

4. پلنگ سیاه (Black Panther)

3. جاودانگان (Eternals)

2. مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-man: No Way Home)

1. لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder's Justice League)

به نظر شما چرا این فیلم‌ها پربحث ترین فیلم ها در سال 2021 شده‌اند؟ آیا طیف سلیقه خاصی را در برمی‌گیرند یا جذاب‌تر از بقیه هستند؟

ارسال نظر