اولین عکس از گریم تام هنکس در نقش پدر ژپتو منتشر شد

اولین عکس از گریم تام هنکس در نقش پدر ژپتو در فیلم «پینوکیو» که تابستان امسال اکران می‌شود، منتشر شد.

اولین عکس از گریم تام هنکس در نقش پدر ژپتو منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سینما اکسپرس، سازندگان فیلم «پینوکیو» از نخستین تصویر تام هنکس که در این فیلم در نقش پدر ژپتو ایفای نقش می‌کند، رونمایی کرده‌اند.

در این تصویر تام هنکس با موهای مجعد خاکستری و سبیل پرپشت درحالی‌که نگاهی متفکرانه به پینوکیو دارد، دیده می‌شود. تام هنکس در این تصویر به هیچ وجه قابل بازشناسایی نیست و گریم او به نحوی استادانه انجام گرفته که بیننده تصور می‌کند در حال دیدن پدر ژپتوی واقعی است.

این فیلم فانتزی که پیش‌تر نسخه‌های کارتونی و سینمایی زیادی از آن ساخته شده، توسط رابرت زمکیس ساخته می‌شود و نگارش فیلمنامه این فیلم را نیز زمیکس و کریس ویتز بر عهده دارند.

همچنین بخوانید:‌ بازسازی انیمیشن پینوکیو درست شبیه به نسخه کارتونی است

این فیلم از تولیدات متاخر دیزنی و نسخه‌ای بازسازی شده از فیلمی به همین نام ساخته ۱۹۴۰ است. نسخه ۱۹۴۰ این فیلم نیز با اقتباس از کتاب ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کولودی، نویسنده ایتالیایی ساخته شده است.

در این فیلم تام هنکس، سینتیا اوریو و لوک اوانز نقش‌آفرینی خواهند کرد. بنجامین ایوان اینورث، جوزف گوردون لویت، کیاگان مایکل کی و لوراین براکو نیز صداپیشگان فیلم پینوکیوی ۲۰۲۲ هستند.

فیلم پینوکیو قرار است در ماه سپتامبر سال‌ جاری میلادی اکران شود. در این فیلم بنجامین ایسنورث نقش صداپیشه تام هنکس را ایفا می‌کند. سینتیا اوریو بازیگری که نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد نیز در فیلم جدید پینوکیو ایفاگر نقش پری آبی است.

شخصیت جدیدی به نام سوفیا نیز به این فیلم افزوده شده که نقشش را لوراین براکو بازی می‌کند. کیگان مایکل کی نیز در نقش جان صادق بازی خواهد کرد. لوک ایوانز هم نقش درشکه‌چی را عهده‌دار خواهد بود.

ارسال نظر