دانلود رایگان سریال خاتون قسمت 2

اگر شما هم به دنبال سایتی برای دانلود رایگان سریال خاتون قسمت 2 هستید، پس در ادامه با کلیک همراه باشید تا لینک دانلود قسمت دوم خاتون را در اختیار داشته باشید. 

دانلود رایگان سریال خاتون قسمت 2

دانلود رایگان سریال خاتون قسمت 2

سریال خاتون جدیدترین اثر تینا پاکروان است که از همین ابتدای کار توانسته طرفداران بسیاری به دست آورد. این مجموعه هر دوشنبه ساعت 8 شب از نماوا قابل مشاهده است.

داستان درست از یکم شهریور 1320 خورشیدی و در خلال جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود. ایران اعلام بی‌طرفی کرده اما ارتش متفقین در حال برافراشتن پرچم‌های قرمز و پیشروی در شهر هستند. برنج و برخی اقلام در شهر نایاب شده، مردم به دو دسته (طرفداران و مخالفین شوروی) تقسیم شده‌اند و ارتش پیش‌بینی دقیقی از اتفاقات آینده ندارد. در این میان خاتون و چند تن از دوستان روشن‌فکرش، در حال تلاش برای عملی کردن ایده‌های نو هستند تا بلکه بتوانند دردی از دردهای جامعه را جبران کنند.

همچنین بخوانید: قسمت دوم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان و مهدی قربانی از بازیگران اصلی سریال خاتون هستند که در قسمت اول تا حدودی با کاراکتر و روحیات آن‌ها آشنا شدیم. البته هنرمندان مطرح دیگری همچون مهران مدیری، بابک حمیدی و میر سعید مولویان نیز در قسمت‌های بعدی به داستان اضافه خواهند شد.

قسمت اول خاتون با عنوان «چو فردا برآید برون آفتاب» روز دوشنبه 18 مرداد از نماوا به نمایش درآمد و توانست تحسین مخاطبین را برانگیزد. قسمت بعد اما پس از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا و به احتمال زیاد یکم شهریور پخش می‌شود. لینک دانلود رایگان سریال خاتون قسمت 2 را می‌توانید به زودی از همین سایت تهیه کنید.

لینک دانلود از نماوا

ارسال نظر