دانلود سریال خاتون قسمت 3

قسمت سوم سریال خاتون به زودی آماده پخش می‌شود. شما می‌توانید لینک دانلود سریال خاتون قسمت 3 را از کلیک تهیه کنید.

دانلود سریال خاتون قسمت 3

دانلود سریال خاتون قسمت 3

«خاتون» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حال حاضر و جدیدترین اثر «تینا پاکروان» است که دوشنبه‌ها به طور اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. خاتون روایتگر «داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.»

در قسمت‌های قبل دیدیم که ایران با وجود اعلام بی‌طرفی در جنگ جهانی دوم، به اشغال متفقین درآمده و حال و روز خوبی ندارد. پس از اصابت نخستین بمب‌های شوروی به زمین، نیروهای داوطلب اسلحه به دست به سمت مناطق پرآشوب رفتند، بسیاری از مردم به سمت تلگراف‌خانه‌ها هجوم بردند تا بلکه از سلامت خویشان و آشنایان خود باخبر شوند، میهن دوستان کنسولگری شوروی را محاصره کردند و خواهان خروج آنان از کشور شدند و حال ارتش نیز با وجود دوگانگی، آماده دفاع شده است.

همچنین بخوانید: قسمت سوم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

در این میان خاتون (نگار جواهریان) که چندین سال از اغلب زنان هم‌نسل خود جلوتر است، سعی دارد همسرش شیرزاد (اشکان خطیبی) معاون رکن دو ارتش را راضی کند تا در کنار او به مقابله با دشمن بایستد.

قسمت دوم خاتون تحت عنوان «ما اعلام بی‌طرفی کرده بودیم» و پس از 5 روز تعویق، شنبه گذشته از نماوا به نمایش درآمد. قسمت سوم اما طبق روال عادی، یعنی روز دوشنبه (1 شهریور) ساعت 8 شب پخش می‌شود. شما می‌توانید لینک دانلود سریال خاتون قسمت 3 را بعد از پخش، از همین جا تهیه کنید.

لینک دانلود از نماوا

ارسال نظر