دانلود سریال خاتون قسمت 4

قسمت چهارم سریال خاتون ساخته تینا پاکروان به زودی به نمایش در می‌آید. اگر به دنبال لینک دانلود سریال خاتون قسمت 4 هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

دانلود سریال خاتون قسمت 4

دانلود سریال خاتون قسمت 4

سریال جذاب و دیدنی «خاتون» این روزها حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است. موفقیت این اثر را می‌توان در ظرافت و تیزبینی «تینا پاکروان» در مقام نویسنده و کارگردان، بازی احساسی و باورپذیر بازیگران، آهنگسازی خارق‌العاده استاد «کیهان کلهر»، داستان پرشور و نزدیک به واقعیت سریال و ده‌ها عامل دیگر جستجو کرد.

تا کنون سه قسمت از سريال 16 قسمتی خاتون تحت عناوین «چو فردا برآید بلند آفتاب»، « ما اعلام بی‌طرفی کرده بودیم » و « پاینده ایران » به نمایش درآمده است. جالب است که حتی با نگاه کردن به عناوین فوق نیز می‌توان تلخی حوادث و حال و روز غریب ایران را در بحبوحه جنگ جهانی دوم احساس کرد.

در قسمت‌های قبل تا حدودی با برخی از شخصیت‌های اصلی داستان یعنی خاتون (نگار جواهریان)، شیرزاد (اشکان خطیبی) و مادر شیرزاد (شبنم مقدمی) آشنا شدیم. در قسمت جدید نیز شاهد حضور «بابک حمیدیان» در نقش کمیسر رجب اف بودیم؛ یک مقام بی‌رحم روسی که با وجود داشتن اصالت ایرانی، ذره‌ای دلش برای وطن نمی‌تپد. همین مسئله او را به موجودی ترسناک تبدیل کرده است. موجودی که هیچ ابایی از ریختن خون مردم ندارد.

ظاهرا خط داستانی سریال رفته رفته تلخ و تلخ‌تر می‌شود. وجود چندین صحنه ناگوار و غم‌انگیز در قسمت آخر هم این موضوع را تأیید می‌کند. با این حال هنوز رنگ و بوی عشق، شجاعت و ایستادگی در سراسر داستان موجود می‌زند.

قسمت چهارم سریال خاتون طبق روال همیشه، یعنی روز دوشنبه (8 شهریور) ساعت 8 شب از پلتفرم نماوا به نمایش در می‌آید. باید دید چه حوادث دیگری در کمین ایران و ایرانی نشسته‌اند. لینک دانلود سریال خاتون قسمت 4 پس از پخش به انتهای متن اضافه می‌شود.

همچنین بخوانید: دانلود سریال خاتون قسمت 3

لینک دانلود از نماوا

ارسال نظر