دانلود سریال خاتون قسمت 5

سریال خاتون این روزها سر و صدای بسیاری در شبکه نمایش خانگی به پا کرده است. به همین خاطر بسیاری از علاقه‌مندان، در حال زیر و رو کردن فضای مجازی هستند تا لینک دانلود سریال خاتون قسمت 5 را پیدا کنند.

دانلود سریال خاتون قسمت 5

دانلود سریال خاتون قسمت 5

خاتون یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ایرانی طی چند هفته اخیر است که هر دوشنبه ساعت 8 شب از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. خاتون روایتگر وقایع ناگوار و پیشامدهای تلخی است که «روزی روزگاری در ایران» اتفاق می‌افتند.

خاتون بختیاری (نگار جواهریان) همسر شیرزاد ملک (اشکان خطیبی)، پسر خان و یکی از مقامات والا رتبه ارتش ایران است. وی بر خلاف سایر زنان هم‌عصر خود، چندان در بند تجملات نیست و بسیار فراتر از محدوده فکر می‌کند. کارهایی را انجام می‌دهد که شاید با عرف جامعه زمان خودش جور در نمی‌آید. این مسائل بیشتر از همه فخرالنساء (شبنم مقدمی)، مادر شیرزاد را آزرده‌خاطر می‌کند.

در قسمت چهارم که تحت عنوان «عیدت مبارک پسرم» به نمایش در آمد، دیدیم که قحطی و بیماری ناشی از جنگ جهانی دوم گریبان گیر خانواده‌های ایرانی شده و موجی از ناامنی و خفقان کشور را فرا گرفته است. خاندان ملک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع اختلافات و بگو مگوهایی که در قسمت قبل شاهد آن‌ها بودیم بعید نیست خانواده را به مرز فروپاشی نیز بکشانند.

قسمت پنجم خاتون دوشنبه (15 شهریور) پخش می‌شود. باید دید تینا پاکروان در مقام کارگردان و نویسنده سریال، چه برنامه‌های دیگری را برای غافلگیری مخاطبان در نظر گرفته است. لینک دانلود سریال خاتون قسمت 5 را می‌توانید پس از انتشار، در ادامه همین مطلب تهیه کنید.

همچنین بخوانید: دانلود سریال خاتون قسمت 4

لینک دانلود از نماوا

ارسال نظر