دانلود سریال خاتون قسمت 7

قسمت جدید سريال تماشایی خاتون به زودی آماده پخش می‌شود. جذابیت این مجموعه باعث شده است علاقه‌مندان از اکنون به دنبال لینک دانلود سریال خاتون قسمت 7 باشند.

دانلود سریال خاتون قسمت 7

دانلود سریال خاتون قسمت 7

خاتون یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ایرانی است که هر هفته یک قسمت از آن در پلتفرم نماوا به نمایش در می‌آید. این سریال تقریبا شبیه به هیچ یک از کارهای تینا پاکروان نیست و حتی می‌توان گفت که یک سر و گردن از آن‌ها بالاتر است.

نگار جواهریان، اشکان خطیبی و بابک حمیدیان از بازیگران اصلی سریال هستند که به ترتیب نقش خاتون بختیاری، شیرزاد ملک و کمیسر رجب اف را بر عهده دارند. البته در فهرست بازیگران، اسامی هنرمندان مطرحی همچون میرسعید مولویان و مهران مدیری نیز به چشم می‌خورد که پس از گذشت شش قسمت، هنوز خبری از آن‌ها نیست.

در قسمت قبل که تحت عنوان «شیرزاد محاله من رو طلاق بده» منتشر شد، دیدیم که خاتون مانند قسمت اول، روی شیرزاد اسلحه می‌کشد؛ اما این بار با هدف و البته احساسی متفاوت. او که حال به کمک فرهاد (مهدی قربانی) و جمعی از آزادی خواهان از زندان رها شده، گویی رمق تازه‌ای پیدا کرده تا به مبارزه با اشغالگران برخیزد؛ چراکه دیگر هیچ چیز برای از دست دادن ندارد.

قسمت هفتم سریال خاتون طبق معمول روز دوشنبه (29 شهریور) ساعت 8 شب پخش می‌شود. آیا خاتون بالاخره رخت عزا را از تن در می‌آورد یا دوباره در سوگ عزیزان خود خواهد نشست؟شما می‌توانید لینک دانلود سریال خاتون قسمت 7 را پس از پخش، در ادامه همین مطلب تهیه کنید.

همچنین بخوانید: دانلود سریال خاتون قسمت 6

لینک دانلود از نماوا

ارسال نظر