دانلود قسمت اول سریال جزیره

سریال جزیره جدیدترین مجموعه سیروس مقدم است. این سریال با حضور ستارگانی چون محمدرضا فروتن و میترا حجار در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. فیلیمو امکان تماشا و دانلود قسمت اول سریال جزیره را برای مخاطبین فراهم کرده است.

دانلود قسمت اول سریال جزیره

دانلود قسمت اول سریال جزیره

این روزها بازار سریال‌های شبکه نمایش خانگی حسابی داغ شده است. پلتفرم فیلیمو مجموعه‌های جذاب و مختلفی برای مخاطبین در نظر گرفته است. پس از پخش سریال‌های میدان سرخ و نیسان آبی،‌ این پلتفرم قسمت اول سریال جزیره را برای پخش در نظر گرفته است.

سیروس مقدم کارگردان با سابقه تلویزیون اخیرا به شبکه نمایش خانگی آمده است. وی سریال جزیره را برای پلتفرم فیلیمو تولید کرده است. داستان این سریال ایرانی توسط علی طالب آبادی نوشته شده است که فضایی اجتماعی و خانوادگی دارد.

داستان سریال جزیره درباره دختری به نام صحرا است. او عاشق کسی شده که نتیجه‌اش شکست عشقی و تحقیر بوده است. صحرا یک خبرنگار جسور است که علاقه زیادی به ماجراجویی دارد. از طرفی، ارشد شاهنگ از یک خانواده اصیل و ثروتمند است که قصد دارد با صحرا وارد روابط تجاری پیچیده‌ای شود. حالا باید صبر کنیم تا ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

در سریال جزیره بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، السا فیروزآذر، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، مینا وحید و بهنام تشکر نقش‌آفرینی می‌کنند. این سریال جزو مجموعه‌های پربازیگر فیلیمو است که مخاطبین می‌توانند از تماشای هنرنمایی آنها لذت ببرند.

جالب است بدانید،‌ امیر مقاره ، خواننده گروه ماکان بند، اولین حضور خود در عرصه بازیگری را در سریال جزیره تجربه می‌کند. همچنین،‌ وی برای این سریال یک قطعه موسیقی نیز آماده کرده است که مورد توجه هواداران این خواننده جوان قرار گرفته است.

شایان ذکر است، سریال جزیره روزهای یکشنبه ساعت ۸ صبح در فیلیمو پخش می‌شود. این پلتفرم درجه‌سنی ۱۵+ سال را برای تماشای این سریال در نظر گرفته است. تاکنون بیش از ۸۷٪ کاربران از تماشای قسمت اول سریال جزیره رضایت داشته‌اند.

رضایت مخاطبین به این سریال به خوبی نشان می‌دهد که با داستان جزیره ارتباط برقرار کرده‌اند. با این اوصاف، برای دانلود قسمت اول سریال جزیره شما می‌توانید از طریق لینک پایین اقدام کنید:

ارسال نظر