دانلود قسمت هشتم سریال میدان سرخ

آیا اعلا می‌تواند شمش‌های طلا را دوباره پس بگیرد؟ شمش‌هایی که پای پاپ را به ماجرا باز می‌کند. با تماشا و دانلود قسمت هشتم سریال میدان سرخ راز سر به مهر پاپ فاش می‌شود. اما این چه رازی است که پاپ را مجبور می‌کند به ایران بازگردد؟

دانلود قسمت هشتم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت هشتم میدان سرخ

داستان سریال میدان سرخ وارد فاز جدیدی شده است. اعلا تصمیم گرفته شمش‌های طلا را دوباره پس بگیرد. او برای این کار، پای پاپ را در این ماجرا باز می‌کند. اعلا راز سر به مهر پاپ را فاش می‌کند. رازی که باعث شده پاپ به ایران بازگردد.

اما راز بزرگ پاپ چیست؟ ساعد زنده است و پاپ این موضوع را می‌دانست. اعلا بازی خطرناکی را شروع کرده است. به طوری که پاپ قصد انتقام از او را دارد. روند داستانی ماجراهایی جدیدی را روایت می‌کند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سرنوشت شخصیت‌های سریال چه می‌شود.

با تماشا و دانلود قسمت هشتم سریال میدان سرخ، مخاطبین اتفاقات مهمی را تماشا می‌کنند. تاکنون ۷۰٪ کاربران از تماشای این اپیزود رضایت داشته‌اند. این آمار نشان می‌دهد آنها با داستان سریال ارتباط برقرار کرده‌اند.

مهتاب کرامتی و حمید فرخ‌نژاد در سریال میدان سرخ تلاش کرده‌اند نقش‌های باورپذیری را برای مخاطبین ایفا کنند. همچنین، ظاهر متفاوت رضا یزدانی هم باعث شده بسیاری از کاربران به تماشای این مجموعه بنشینند. گفتنی است، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری و کاظم سیاحی از دیگر ستارگان این سریال ایرانی هستند.

ابراهیم ابراهیمیان وظیفه کارگردانی سریال میدان سرخ را برعهده دارد. او برای ساخت اولین سریال خود، به سراغ ژانر اکشن رفته است. جالب است بدانید، سارا سلطانی و علی مسعودی‌نیا نویسندگان این سریال هستند که داستان‌های شیوا، پاپ و گروچف را روایت می‌کنند.

فیلیمو سریال میدان سرخ را روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم خود پخش می‌کند. این شبکه نمایش خانگی درجه‌سنی ۱۵+ را برای تماشای این مجموعه در نظر گرفته است. برای دانلود قسمت هشتم سریال میدان سرخ ، شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت هفتم سریال میدان سرخ

ارسال نظر