دانلود قسمت 2 سریال روز بلوا

حاج‌آقا عماد بدیعی ناخواسته و از همه‌جا بی‌خبر، درگیر یک پرونده فساد مالی بزرگ شده است. با دانلود قسمت 2 سریال روز بلوا از ادامه ماجرا باخبر می‌شوید.

دانلود قسمت 2 سریال روز بلوا

دانلود قسمت 2 سریال روز بلوا

قسمت دوم مینی سریال «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی، دوشنبه 8 آذر از پلتفرم نماوا به نمایش درآمد. در این قسمت دیدیم که عماد (بابک حمیدیان) برای یافتن برادرش ایمان (محسن کیایی) مجبور شد دست به کارهای خلاف بزند. وی پس از یافتن حقایق متوجه شد که همه، حتی نزدیک‌ترین افراد زندگی او نیز در تمام این مدت قصد فریب او را داشته‌اند.

حاج‌آقا بدیعی و برادرش اکنون از متهمان اصلی پرونده فساد مالی هستند؛ حال آنکه خلاف‌کاران اصلی با خیال آسوده به فعالیتشان ادامه می‌دهند و هیچ‌کس حتی جرأت تهمت زدن به آن‌ها را نیز ندارد. عماد اکنون باید یک‌تنه در برابر این رسوایی بزرگ بایستد تا از شرف و آبروی خود و به ویژه لباس روحانیتش دفاع کند.

اما این تمام ماجرا نیست. در قسمت آینده می‌بینیم دختری جوان با اظهارات بی‌ربط خود سعی دارد پرونده فساد اخلاقی را نیز به دردسرهای عماد اضافه کند. آیا این دختر نیز از جانب نزدیکان عماد مأمور شده یا افراد دیگری برای او پاپوش دوخته‌اند؟

قسمت سوم و پایانی روز بلوا دوشنبه هفته آینده (15 آذر) پخش می‌شود. باید دید آیا حاج‌آقا بدیعی می‌تواند با سماجت خود، پای برخی مفسدان اقتصادی را از چرخه اقتصاد بیرون بکشد یا خیر. لینک دانلود قسمت 2 سریال روز بلوا را می‌توانید از نماوا تهیه کنید.

ارسال نظر