جزئیات و زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب

هوانگ دونگ هیوک کارگردان درخشان کره‌ای به تازگی مهر تأییدی بر ساخت فصل دوم سریال Squid Game زد. البته این موضوع چندان دور از انتظار نبود. سؤال مهم‌تر این است که زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب کی است؟

جزئیات و زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب

زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب

به تأیید هوانگ دونگ هیوک در نمایش پرسش و پاسخ لوس‌آنجلس، فصل دوم بازی مرکب در راه است. بازی مرکب یا همان اسکویید گیم در ماه‌های اخیر به یکی از شاهکارهای نتفلیکس تبدیل شده و هواداران بسیاری پیدا کرده است.

دونگ هیوک در مصاحبه خود چنین گفته است: «فشار، تقاضا و علاقه بسیاری برای فصل دوم وجود دارد. به همین خاطر حس می‌کنم که شما هیچ چاره‌ای (به غیر ساخت فصل دوم بازی مرکب) برای ما باقی نگذاشته‌اید.»

خبر خوش اینکه دونگ هیوک ایده‌ای عالی برای فصل دوم داشته و در حال برنامه‌ریزی مراحل بعدی است.

با این وجود، کارگردان اسکویید گیم آب پاکی را روی دستان هواداران ریخته و گفته که فعلا نمی‌توان به جزئیات دقیق فصل دوم اشاره کرد. البته نتفلیکس نیز به طور رسمی خبر ساخت فصل دوم را منتشر نکرده است.

ولی طبق گفته‌های هوانگ، لی جونگ جه به عنوان کاراکتر اصلی در نقش گیهون به فصل دوم بازی مرکب بازمی‌گردد و یک کار بزرگ را برای جهان انجام می‌دهد.

همچنین بخوانید: دانلود کامل سریال اسکویید گیم

پس از نمایش در نتفلیکس در ماه سپتامبر، اسکویید گیم با سرعت باورنکردنی میلیون‌ها طرفدار پیدا کرده و برای چند هفته در صدر جدول بهترین سریال‌های نتفلیکس قرار گرفت. طبق اسناد لو رفته، بازی مرکب توانسته درآمدی حدود 891 میلیون دلار را عاید نتفلیکس کند.

هوانگ دونگ هیوک قبلا در مصاحبه‌ای با رسانه خبری Variety، به این موضوع اشاره کرده بود که در صورت ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب، از دو نویسنده و چند کارگردان کمک خواهد گرفت. پس خبر ساخت فصل دوم چندان منتظران را شگفت‌زده نکرد!

همچنین بخوانید: انتظارات، شایعات و اخبار جدید درباره فصل دوم سریال بازی مرکب

ساخت و نمایش فصل دوم Squid Game با تأیید هوانگ قطعی است. با این وجود فعلا خبری درباره زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب نیست. با توجه به روند تولید نتفلیکس، می‌توان پیش‌بینی کرد که تا پیش از 2023 نمی‌توانیم انتظار تماشای این سریال محبوب و مهیج را داشته باشیم.

ولی این شور و حرارت از سوی طرفداران ممکن است رویه فیلم‌سازی نتفلیکس را تغییر دهد. به نظر شما زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب قبل از سال 2023 خواهد بود یا بعد از آن؟

ارسال نظر