قسمت چهارم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

خاتون یک درام عاشقانه است که گوشه‌ای از زندگی ایرانیان را در بحبوحه جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد. قسمت چهارم سریال خاتون به زودی از شبکه نماوا پخش می‌شود.

قسمت چهارم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

قسمت چهارم سریال خاتون کی میاد؟

«خاتون» یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ایرانی طی چند هفته اخیر بوده که تا کنون سه قسمت از آن به نمایش درآمده است. نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی و میر سعید مولویان از بازیگران اصلی سریال هستند.

داستان در شهریور 1320 اتفاق می‌افتد؛ یعنی زمانی که ارتش شوروی از شمال و انگلیسی‌ها از جنوب وارد خاک ایران شده و نظم کشور را بر هم زده‌اند. گندم و برنج کمیاب شده، زندگی خانواده‌ها در حال تغییر است و هیچ‌کس پیش‌بینی دقیقی از وضع آینده ندارد. در این میان خاتون (نگار جواهریان) و همسرش شیرزاد (اشکان خطیبی) که هر دو از وطن دوستان واقعی هستند، سعی دارند سهم خود را در حفظ و دفاع از میهن انجام دهند.

سریال خاتون از همان ابتدای کار توانست مورد تعریف و تمجید عده بسیاری قرار گیرد. این‌طور که پیداست همه چیز، از انتخاب بازیگر و داستان جذاب و درگیر کننده گرفته تا آهنگسازی استاد «کیهان کلهر»، دست به دست هم داده تا این مجموعه به یکی از بهترین آثار نمایشی حال حاضر تبدیل شود.

قسمت سوم خاتون روز گذشته (1 شهریور) و تحت عنوان «پاینده ایران» از پلتفرم نماوا به نمایش درآمد. در این قسمت شاهد اضافه شدن «بابک حمیدیان» در نقش کمیسر رجب اف به داستان بودیم؛ یک مقام ارتش روسی و بی‌رحم که اصالت ایرانی دارد اما مفهوم «وطن» برای او کاملا بی معنی است.

همچنین بخوانید: دانلود سریال خاتون قسمت 3

قسمت چهارم سریال خاتون اما طبق روال همیشه، یعنی دوشنبه (8 شهریور) ساعت 8 شب از نماوا پخش می‌شود. اگر شما نیز مانند کلیک این مجموعه دیدنی و جذاب را دنبال می‌کنید، لطفا نظر خود را با سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر