زمان پخش مسابقه بندبازی کی است؟

پلتفرم فیلم‌نت پخش مسابقه جدیدی را شروع کرده است. بندبازی با اجرای امید حاجیلی اقدام به استعدادیابی بندهای موسیقی ایران می‌کند. اما زمان پخش مسابقه بندبازی کی است؟

زمان پخش مسابقه بندبازی کی است؟

زمان پخش مسابقه بندبازی کی است؟

پلتفرم فیلم‌نت در چند ماه اخیر فعالیت‌های خود در حوزه شبکه نمایش خانگی را جدی‌تر از قبل پیش می‌برد. به طوری که شاهد پخش برنامه‌های اختصاصی مثل «شب آهنگی» با اجرای حامد آهنگی در این پلتفرم بودیم. فیلم‌نت با برنامه‌هایی که دارد، رقابت خود را با پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا آغاز کرده است.

مسابقه بندبازی جدیدترین محصول این شبکه نمایش خانگی است. بندبازی بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی بندهای موسیقی ایران است. هدف این مسابقه کشف استعدادهای جوان در سبک‌های موسیقی پاپ و پاپ تلفیقی است. شرکت‌کنندگان با اجرای قطعات موسیقی، مورد بررسی داوران قرار می‌گیرند. برندگان مسابقه با ترکیبی از رأی داوران و مردم مشخص خواهند شد.

زمان پخش مسابقه بندبازی روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته است. مدت زمان تقریبی این مسابقه ۶۰ دقیقه است که در پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود. گفتنی است، نیما بانک مسابقه بندبازی را کارگردانی می‌کند. جالب است بدانید،‌ امید حاجیلی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ نیز وظیفه اجرای این مسابقه را برعهده گرفته است.

علیرضا عصار، بهروز صفاریان، امید نعمتی و مهرآوه شریفی‌نیا داوران مسابقه استعدادیابی بندهای موسیقی هستند. علیرضا عصار و بهروز صفاریان جزو بزرگان موسیقی پاپ ایران هستند که آثار به یادماندنی را خلق کرده‌اند.

امید نعمتی خواننده گروه پالت که بیشتر مخاطبان او را با موسیقی تیتراژ پایانی سریال لیسانسه‌ها می‌شناسند. مهرآوره شریفی‌نیا بازیگر خوب سینمای ایران نیز دانش و تجربه موسیقایی دارد. وی در نوازندگی سازهای پیانو و فلوت مهارت دارد.

با این اوصاف، مسابقه بندبازی می‌تواند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. باید منتظر بمانیم تا سرنوشت شرکت‌کنندگان به چه شکل جلو می‌رود.

نظر شما درباره زمان پخش مسابقه بندبازی چیست؟ آيا این مسابقه استعدادیابی را تماشا می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: زمان پخش سریال جوکر ایرانی فصل 3

ارسال نظر