معرفی «ما همه مرده‌ایم» سریال کره‌ای جدید نتفلیکس

به نظر می‌رسد امسال سال درخشش سریال‌های کره‌ای نتفلیکس است و بعد از بازی مرکب این بار نوبت به یک سریال جدید رسیده است؛ «ما همه مرده‌ایم».

معرفی «ما همه مرده‌ایم» سریال کره‌ای جدید نتفلیکس

بازی مرکب برگ برنده امسال نتفلیکس بود که تقریبا تمام رکوردهای تماشا را جابه‌جا کرد و بعد از «بازی تاج و تخت» به سریال تازه‌ای تبدیل شد که همه آن را دیدند و درباره‌اش حرف زدند. با این حال این پایان کار سریال‌های کره‌ای نتفلیکس نیست و این بار یک سریال دیگر از همین پخش‌کننده پرمخاطب شده است؛ «ما همه مرده‌ایم» سریال ترسناک نوجوانانه جدید نتفلیکس.

خلاصه داستان «ما همه مرده‌ایم»

ما همه مرده‌ایم (All of Us Are Dead) یک دبیرستان را به عنوان لوکیشن اصلی داستان خود انتخاب و برای ترساندن هرچه بیشتر بینندگان، جمعی از خون‌آشام‌ها را برای خوردن دانش‌آموزان این مدرسه به آنجا سرازیر کرده است.

در خلاصه داستان ما همه مرده‌ایم آمده است: «پس از اینکه در یک آزمایش علمی خطایی رخ می‌دهد، یک مدرسه محلی مورد هجوم زامبی‌ها قرار می‌گیرد و دانش‌آموزانی که گیر افتاده‌اند باید برای بقا مبارزه کنند. در نبود آب و غذا و قطع شدن ارتباطات توسط دولت، آن‌ها باید از امکانات مدرسه برای حفاظت از خودشان در میانه میدان نبرد استفاده کنند وگرنه تبدیل به زامبی می‌شوند.»

سریال ما همه مرده‌ایم نتفلیکس

فصل اول این مجموعه اواخر ژانویه امسال از نتفلیکس پخش شد و به نظر می‌رسد با توجه به استقبال عظیم جهانی از آن، فصل دومش هم در دست ساخت باشد.

این سریال تا این لحظه از جمع 24 هزار امتیاز داده شده توسط کاربران IMDb، امتیاز 7.6 را گرفته است.

پارک جی‌هو، یون چان‌یونگ، چو یی‌هیون، لومون یو این‌سو و لی یو‌می از جمله بازیگران این مجموعه به کارگردانی لی جه‌کیو و کیم نام‌سو هستند. فصل اول این سریال 12 قسمت دارد.

ارسال نظر