سریال میدان سرخ جایگزین زخم کاری شد | سریال جدید فیلیمو در راه است

جمعه هفته گذشته، قسمت پایانی سریال زخم کاری منتشر شد. با پایان یافتن این مجموعه، فیلیمو سریال میدان سرخ را جایگزین زخم کاری کرده است. سریال جدید فیلیمو به زودی در این پلتفرم پخش می‌شود.

سریال میدان سرخ جایگزین زخم کاری شد | سریال جدید فیلیمو در راه است

سریال میدان سرخ بزودی در فیلیمو

هفته پیش، آخرین قسمت سریال زخم کاری در پلتفرم فیلیمو پخش شد. این سریال ایرانی به دلیل داستان پرکشش خود توانست مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند. حالا با پایان یافتن این مجموعه، فیلیمو قصد دارد سریال جدیدی را جایگزین زخم کاری کند.

سریال میدان سرخ، جدیدترین مجموعه این پلتفرم VOD است که بزودی پخش خواهد شد. فیلیمو در نظر دارد سریال جدید خود را روزهای جمعه هر هفته منتشر کند. همچنین، این پلتفرم برای پخش سریال جدید میدان سرخ، درجه سنی ۱۷+ را در نظر گرفته است.

ابراهیم ابراهیمیان وظیفه کارگردانی مجموعه میدان سرخ را برعهده گرفته است. این کار اولین تجربه سریال‌سازی ابراهیمیان محسوب می‌شود. وی پیش از این، فیلم سینمایی «آاااادت نمی‌کنیم» و «پیلوت» را تولید کرده بود.

ظاهر جدید رضا یزدانی رضا یزدانی با ظاهری جدید

گفتنی است، مجموعه شبکه نمایش خانگی میدان سرخ در ژانر اکشن تولید شده است. این مجموعه دارای صحنه‌های تیراندازی و هیجان‌انگیزی است. حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری و رضا یزدانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

جالب است بدانید، رضا یزدانی حضور متفاوتی در سریال ایرانی میدان سرخ داشته است. این خواننده مشهور همیشه چهره شیک و تر و تمیزی داشته است. اما در این سریال شاهد چهره‌ای جدید و تازه از رضا یزدانی خواهید بود. همچنین، نقش متفاوت امیرحسین آرمان در این سریال نیز قابل توجه است.

شایان ذکر است، مجموعه میدان سرخ بدون حاشیه هم نبوده است. فرزاد فرزین برای این سریال قطعه‌ای جدید و اعتراضی را آماده کرده بود. محتوای ترانه این قطعه باعث شد حواشی جدیدی برای این سریال ایجاد شود. بنابراین، تیم سازنده سریال تصمیم گرفت پخش صدای فرزاد فرزین را از تیتراژ این سریال حذف کند.

نظر شما درباره سریال جدید میدان سرخ چیست؟ آیا این سریال را تماشا خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر