سریال هفت کی پخش می شود؟

سریال هفت مجموعه نمایشی جدیدی است که آماده پخش قرار گرفته است. در این سریال بازیگران نام آشنایی چون نازنین بیاتی، امیر جعفری و هانیه توسلی حضور دارند. اما سریال هفت کی پخش می شود؟

سریال هفت کی پخش می شود؟

سریال هفت کی پخش می شود؟

این روزها کارگردانان بسیاری رو به ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی آورده‌اند. این بستر مهم و نوپا به دلیل فضای بکر خود باعث شده شاهد مجموعه‌های نمایشی موفقی باشیم. کیارش اسدی‌زاده در سال ۱۳۹۸ سریال کرگدن را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده بود. حالا او دوباره سریال جدیدی را برای این شبکه آماده کرده است.

سریال هفت، جدیدترین اثر کیارش اسدی‌زاده است. مجموعه‌ای که در لوکیشن‌های متنوع و با بازیگران نام آشنا ساخته شده است. لوکیشن‌های این سریال در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است. گفتنی است، اسدی‌زاده وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال را هم برعهده داشته است.

کیارش اسدی‌ زاده کیارش اسدی‌زاده کارگردان سریال هفت

معرفی و زمان پخش سریال هفت

داستان سریال هفت درباره ۷ دانشجویی است که برای پول درآوردن به خلاف روی می‌آورند. این سریال ابتدا در ۷ قسمت ساخته شده بود. اما عوامل سریال تصمیم گرفتند این مجموعه را در ۱۵ قسمت تولید کنند.

جالب است بدانید، نازنین بیاتی نقش اصلی و محوری این سریال را برعهده دارد. وی نقش شخصیت آنیل را در این مجموعه ایفا کرده است. هانیه توسلی، امیر جعفری، بابک حمیدیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، حدیث میرامینی، مینا ساداتی و جمشید هاشم‌پور از جمله بازیگران سریال هفت هستند.

سریال جدید کیارش اسدی‌زاده قرار بود ماه اردیبهشت ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی پخش شود. اما بنا به دلایلی، پخش این سریال منتفی شد. تاکنون زمان پخش رسمی سریال هفت اعلام نشده است. همچنین، هنوز مشخص نشده است که این سریال در کدام پلتفرم شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

نظر شما درباره سریال هفت چیست؟ آیا بزودی این سریال پخش می‌شود؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: نیم فصل دوم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

ارسال نظر