قسمت بعدی سریال خاتون کی میاد؟

پخش جدیدترین سریال پلتفرم نماوا یعنی خاتون این روزها شروع شده است. اما قسمت بعدی سریال خاتون کی میاد؟

قسمت بعدی سریال خاتون کی میاد؟

قسمت بعدی سریال خاتون کی میاد؟

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است که این روزها پخش آن در پلتفرم نماوا شروع شده است. تینا پاکروان پیش از ساخت این سریال، فیلم‌های سینمایی «لس‌آنجلس تهران» و «نیمه‌‌شب اتفاق افتاد» را کارگردانی کرده بود.

برخلاف بیشتر سینماگران زن ایرانی، تینا پاکروان جزو معدود کارگردانانی است که به سمت ساخت آثار تاریخی رفته است. جالب است بدانید، پاکروان وظیفه نویسندگی این سریال عاشقانه و تاریخی را هم برعهده داشته است. او به سراغ یکی از دوران ملتهب و پرتنش تاریخ ایران رفته است تا داستانی درام و درگیرکننده را روایت کند.

زمان پخش سریال خاتون سریال خاتون با حضور نگار جواهریان و اشکان خطیبی

خلاصه داستان خاتون بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. این سریال ایرانی روایتگر اتفاقات تاریخی سال ۱۳۲۰ خورشیدی است که به زندگی خانواده‌ای در زمان اشغال ایران در جنگ جهانی دوم می‌پردازد. خاتون، با بازی نگار جواهریان، بانویی از سرزمین ایران است که روزگاری برای زندگی جنگیده است.

جدیدترین سریال تینا پاکروان با همکاری پلتفرم VOD نماوا تولید شده است که از روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ اولین قسمت آن پخش شد. زمان پخش سریال خاتون روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ است. این سریال به صورت اختصاصی در نماوا قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند با خرید اشتراک آنلاین نماوا، به صورت آنلاین به تماشای این سریال تاریخی بنشینند.

سریال خاتون نماوا نمایی از سریال خاتون

سریال خاتون چند قسمت است؟

بنابر گفته علی اسدزاده، تهیه‌کننده سریال خاتون، این مجموعه شبکه نمایش خانگی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. شایان ذکر است، اسدزاده پیش از این وظیفه تهیه‌کنندگی سریال موفق قورباغه به کارگردانی هومن سیدی را برعهده داشته است. همچنین، پلتفرم نماوا رده‌بندی سنی ۱۲+ سال را برای پخش این سریال در نظر گرفته است.

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، میرسعید مولویان، بابک حمیدیان، مهران مدیری، ستاره پسیانی، مهران غفوریان و پژمان بازغی از جمله بازیگران این سریال پر ستاره هستند. یکی از نکات قابل توجه سریال خاتون، آهنگسازی استاد کیهان کلهر برای این مجموعه بوده است. موسیقی سریال خاتون اولین تجربه آهنگسازی این استاد چیره‌دست کمانچه برای یک سریال است.

همچنین در کلیک بخوانید: قسمت بعدی سریال زخم کاری کی میاد؟

ارسال نظر