قسمت پنجم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

خاتون یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی است که تا کنون چهار قسمت از آن به نمایش درآمده است. اما کی منتظر قسمت پنجم سریال خاتون باشیم؟

قسمت پنجم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

قسمت پنجم سریال خاتون کی میاد؟

درام تاریخی-عاشقانه خاتون چند هفته‌ای است که از پلتفرم نماوا به نمایش در می‌آید. این سریال جذاب و دیدنی گوشه‌ای از زندگی ایرانیان را در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخی، یعنی جنگ جهانی دوم روایت می‌کند.

خاتون (نگار جواهریان) یک شیرزن بختیاری است که تفاوت‌های بسیاری با زنان هم‌عصر خود دارد. خاتون رانندگی می‌کند، زبان خارجی می‌داند، کتاب می‌خواند، موقع تیراندازی درست به هدف می‌زند، جسور است و زیر بار ظلم نمی‌رود. با این حال قلبی آکنده از احساس دارد که برای نزدیکان و هم‌وطنانش می‌زند. شیرزاد (اشکان خطیبی) یکی از مقامات ارشد ارتش ایران و همسر خاتون است که علیرغم مخالفت‌ها و دخالت‌های مادرش (شبنم مقدمی)، دیوانه‌وار خاتون را دوست دارد.

قسمت چهارم خاتون روز دوشنبه (8 شهریور) تحت عنوان «پسرم عیدت مبارک» به نمایش در آمد. در ابتدای این قسمت شاهد اتفاق تلخی بودیم که می‌تواند تأثیر بسزایی در روند داستان بگذارد؛ اتفاقی که باعث شد شیرزاد نه یک، بلکه دو مورد از قول‌هایی که به خود و عزیزانش داده را زیر پای می‌گذارد. متأسفانه در این قسمت هم خبری از سکانس‌های امیدوارکننده نبود و این‌طور که پیداست، بدبختی‌های خانواده ملک و سایر مردم ایران تازه شروع شده است.

قسمت پنجم سریال خاتون طبق روال همیشه، یعنی دوشنبه (15 شهریور) ساعت 8 شب پخش می‌شود. باید دید تینا پاکروان به عنوان کارگردان و نویسنده این مجموعه خوش‌ساخت، این بار چه برنامه‌های دیگری برای غافلگیری مخاطبان دارد. آیا در این قسمت شاهد اضافه شدن پدر خاتون به سریال خواهیم بود؟

همچنین بخوانید: دانلود سريال خاتون قسمت 4

ارسال نظر