دانلود قسمت ۱۲ سریال زخم کاری

قسمت ۱۲ سریال زخم کاری بعد از یک روز تعویق، در فیلیمو پخش شد. در قسمت جدید این سریال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ داد. با کلیک همراه باشید.

دانلود قسمت ۱۲ سریال زخم کاری

دانلود قسمت ۱۲ سریال زخم کاری

پخش قسمت جدید سریال زخم کاری به احترام ایام سوگواری امام حسین (ع) و عزاداران ایشان، با تعویق روبرو شد. پلتفرم فیلیمو با یک روز تأخیر، قسمت دوازدهم سریال زخم کاری را روز شنبه ۳۰ مرداد پخش کرد. ماجراهای کشمکش مالک و ریزآبادی‌ها وارد فاز تازه‌ای شده است.

پس از آزادی میثم از زندان و بی‌اعتمادی او به پدرش مالک، فصل تازه‌ای از داستان سریال زخم کاری شروع شده است. اتفاقات مهمی در قسمت دوازدهم این سریال ایرانی رخ داده است. نیمه پایانی قسمت جدید زخم کاری تمام بینندگان را در شوک فرو برد. آنها منتظر هستند که چه اتفاقاتی در قسمت بعدی رخ خواهد داد.

جواد عزتی این روزها در نقش مالک حضور درخشانی در سریال زخم کاری داشته است. او پس از سال‌ها بازی کردن در نقش‌های طنز، توانایی‌های خود در نقش‌های جدی را به رخ کشیده است. رعنا آزادی ور و الهه حصاری نیز در نقش سمیرا و کیمیا حضور پرقدرتی در سریال زخم کاری داشته‌اند.

سیاوش طهمورث با هنرنمایی کوتاه و مؤثر خود توانسته است قدرت بازیگری خود را در سریال زخم کاری نشان دهد. بازی درخشان این بازیگر پیشکسوت موجب شد بسیاری از مخاطبان، از نقش‌آفرینی سیاوش طهمورث لذت ببرند.

سریال زخم کاری روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. محمد حسین مهدویان وظیفه کارگردانی این سریال را برعهده داشته است. همچنین، مهدویان با اقتباس از رمان بیست زخم کاری و تراژدی مکبث، فیلمنامه سریال زخم کاری را نوشته است.

گفتنی است، فیلیمو رده‌بندی سنی ۱۵+ سال را برای پخش این سریال در نظر گرفته است. برای دانلود قسمت ۱۲ سریال زخم کاری، شما می‌توانید از لینک پایین استفاده کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: قسمت بعدی سریال خاتون کی میاد؟

ارسال نظر