دانلود قسمت ۱۴ سریال زخم کاری

قسمت ۱۴ سریال زخم کاری مخاطبین را حسابی غافلگیر کرد. اتفاقات ناگوار قسمت سیزدهم، تأثیر خود را روی تمامی شخصیت‌ها گذاشت و شاهد صحنه‌های جذابی در سریال بودیم.

دانلود قسمت ۱۴ سریال زخم کاری

دانلود قسمت ۱۴ سریال زخم کاری

روز جمعه قسمت ماقبل پایانی سریال زخم کاری پخش شد و عطش مخاطبین برای پایان سریال را بیش از پیش کرد. مرگ مائده و خشم میثم تمام داستان را تحت‌الشعاع قرار داد. مالک با درگیری‌های ذهنی خود تمرکز کافی برای مقابله با ریزآبادی‌ها را ندارد.

اتفاقات قسمت ۱۴ سریال زخم کاری مخاطبین را شوکه کرده است. سمیرا چهره خشن و بی‌رحم خود را بیش از پیش نشان داده است. برای او هدفش مهم است و برای رسیدن به آن همه چیز را قربانی می‌کند. به طوری که، سمیرا حاضر شده است به پسرش میثم بزرگترین دروغ زندگیش را بگوید.

مرگ مائده خانواده ریزآبادی را در شوک عمیقی فرو برد. میثم خشمگین‌تر از همیشه شده و تنفرش به خانواده‌اش فراتر از حد تصور شده است. با این اوصاف، باید منتظر بمانیم تا ببینیم در قسمت پایانی این سریال ایرانی، سرنوشت پیچیده و جذاب شخصیت‌های داستان چه خواهد شد؟

بر اساس اعلام پلتفرم فیلیمو، قسمت پایانی سریال زخم کاری، روز جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد. قسمت آخر این سریال، پانزدهمین اپیزود زخم کاری است. پیش از این، اعلام شده بود این مجموعه در ۲۰ قسمت تولید شده است.

فیلیمو اعلام کرد دو اپیزود اخیر سریال زخم کاری رکورد تماشای کل این پلتفرم را شکسته است. این دو قسمت بیش از ۲۸ میلیون دقیقه توسط مخاطبین دیده شده است. آماری که نشان می‌دهد سریال زخم کاری مورد توجه تماشاگران ایرانی قرار گرفته است.

نقش‌آفرینی درخشان جواد عزتی،‌ رعنا آزادی‌ور و هانیه توسلی این روزها نگاه بسیاری از منتقدین سینما و کاربران را به خود جلب کرده است. گفتنی است، محمد حسین مهدویان با اقتباس از تراژدی مکبث و کتاب بیست زخم کاری، این سریال پرمخاطب را کارگردانی کرده است. برای دانلود قسمت چهاردهم سریال زخم کاری، شما می‌توانید از لینک پایین استفاده کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی کتاب بیست زخم کاری

ارسال نظر