دانلود قسمت ۱ سریال میدان سرخ

جمعه هفته گذشته، قسمت ۱ سریال میدان سرخ در پلتفرم فیلیمو پخش شد. این سریال شبکه خانگی جایگزین سریال موفق زخم کاری شده است.

دانلود قسمت ۱ سریال میدان سرخ

دانلود قسمت ۱ سریال میدان سرخ

پس از به پایان رسیدن سریال زخم کاری، پلتفرم فیلیمو روزهای جمعه را برای پخش سریال میدان سرخ برنامه‌ریزی کرد. این سریال در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز تولید شده که ابراهیم ابراهیمیان آن را کارگردانی کرده است.

خلاصه داستان میدان سرخ درباره شیدا، با بازی مهتاب کرامتی، است که قصد دارد برای درمان بیماری دخترش به یک سفر خارج از کشور برود. اما اختلافاتش با همسرش مشکلاتی را برای او ایجاد می‌کند. همسر شیدا قبل از سفر دچار درگیری با عواملی ناشناس می‌شود. این درگیری شروع‌کننده ماجراهای جدیدی برای شیدا است که باید در ادامه سریال آن را تماشا کنیم.

سریال میدان سرخ روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو قرار داده می‌شود. این سریال شبکه خانگی با رده‌بندی سنی ۱۷+ سال در نظر گرفته شده است. بنابراین، تماشای این مجموعه به دلیل صحنه‌های خشونت‌آمیز برای کودکان مناسب نیست.

سریال میدان سرخ بازیگران خوب و معروفی دارد که می‌تواند مخاطبین را ترغیب به تماشای آن کند. مهتاب کرامتی، حمید فرخ‌نژاد، علی مصفا، امیرحسین آرمان، رضا یزدانی، ستاره اسکندری، کاظم سیاحی و لیندا کیانی از جمله بازیگران این سریال ایرانی هستند.

جالب است بدانید، نقش متفاوت کاظم سیاحی در قسمت اول سریال میدان سرخ مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. همچنین، امیرحسین آرمان و رضا یزدانی با ظاهر متفاوتی در این سریال حضور پیدا کرده‌اند.

گفتنی است، موسیقی تیتراژ سریال میدان سرخ توسط فرزاد فرزین تولید شده بود. اما به دلیل محتوای اعتراضی و متفاوت این قطعه، عوامل سریال تصمیم گرفتند صدای فرزاد فرزین را از تیتراژ حذف کنند. با این اوصاف، شما می‌توانید اولین قسمت سریال میدان سرخ را از طریق لینک پایین دریافت کنید:

ارسال نظر