چگونه در مسابقه بندبازی ثبت نام کنیم؟

پلتفرم فیلم‌نت شروع به پخش مسابقه استعدادیابی جدیدی کرده است. مسابقه بندبازی با هدف پیدا کردن گروه‌های موسیقی جوان و تازه‌کار، مورد قضاوت داوران این مسابقه قرار می‌گیرند. گروه‌های موسیقی می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند. اما چگونه در مسابقه بندبازی ثبت نام کنیم؟

چگونه در مسابقه بندبازی ثبت نام کنیم؟

چگونه در مسابقه بندبازی ثبت نام کنیم؟

مسابقه بندبازی با هدف کشف استعدادهای موسیقی پاپ و پاپ تلفیقی در پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود. این مسابقه گروه‌های جوان و تازه‌کار موسیقی را مورد بررسی قرار می‌دهد. علیرضا عصار، بهروز صفاریان، امید نعمتی و مهرآوه شریفیان داوران مسابقه بندبازی هستند.

جالب است بدانید، امید حاجیلی وظیفه اجرای این مسابقه را داشته است. نیما بانک نیز کارگردان مسابقه بندبازی است که این فرصت را برای جوانان موسیقی ایران فراهم کرده است. این مسابقه روزهای پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت پخش می‌شود.

چگونه در مسابقه بندبازی ثبت نام کنیم نیما بانک کارگردان مسابقه بندبازی

شرایط ثبت‌نام گروه موسیقی در مسابقه بندبازی

عوامل مسابقه برای شرکت کردن علاقه‌مندان موسیقی در بندبازی فراخوان داده است. نوازندگان و خوانندگان گروه‌های موسیقی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی mcup.ir اقدام به ثبت‌نام کنند. فرمی در این سایت قرار دارد که پر کردن برای ثبت نام در مسابقه بندبازی الزامی است.

در این فرم اطلاعات کاملی از سرپرست و اعضای گروه موسیقی ثبت می‌شود. ایمیلی به کاربر ارسال می‌شود تا اطلاعات فرم خود را مورد تأیید قرار دهد. پس از بررسی شرایط گروه موسیقی، عوامل مسابقه بندبازی برای تعیین زمان مصاحبه آنلاین با تیم داوری با سرپرست گروه تماس گرفته خشواهد شد.

پس از انجام مصاحبه و راستی‌آزمایی گروه موسیقی، شرایط برای حضور در استودیوی مسابقه بندبازی فراهم خواهد شد. گفتنی است، عوامل این مسابقه از ماه اردیبهشت ۱۴۰۰ تاکنون در حال ثبت‌نام گروه‌های موسیقی در سرتاسر ایران است.

تیم پشتیبانی مسابقه بندبازی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی علاقه‌مندان است. گروه‌های موسیقی می‌توانند از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۶۶۸۰۵۰۰۵ با پشتیبانی این مسابقه تماس بگیرند. تیم پشتیبانی پاسخگوی سؤالات و ارائه شرایط شرکت در مسابقه بندبازی خواهد بود.

چگونه در مسابقه بندبازی ثبت نام کنیم عوامل مسابقه بندبازی

شرایط حضور تماشاگران در مسابقه بندبازی

مسابقه بندبازی فضایی تعاملی دارد. بنابراین، مردم به عنوان تماشاگر در این مسابقه حاضر می‌شوند. عوامل مسابقه بندبازی شرایطی را برای حضور تماشاگران ایجاد کرده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند به سایت بندبازی مراجعه کنند. پس از پذیرفتن قوانین و ضوابط حضور در مسابقه، فرم مخصوص ثبت‌نام تماشاگران برای کاربر ایجاد می‌شود.

پس از پر کردن فرم و اضافه کردن همراهان به عنوان تماشاگر، عوامل مسابقه بندبازی با کاربر تماس می‌گیرند. زمان حضور در مسابقه به آنها اطلاع داده خواهد شد. تماشاگران موظف هستند در زمان مشخص شده در استودیو مسابقه بندبازی حاضر شوند.

نظر شما درباره مسابقه بندبازی چیست؟ آیا دوست دارید در این مسابقه شرکت کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: مسابقه بندبازی کی پخش می‌شود؟

ارسال نظر