تاریخ پخش سریال Halo بالاخره مشخص شد

تاریخ پخش سریال Halo بالاخره اعلام شد. این سریال از روی مجموعه بازی‌های ویدئویی با همین نام ساخته شده و به زودی از شبکه پارامونت پلاس پخش می‌شود.

تاریخ پخش سریال Halo بالاخره مشخص شد

تاریخ پخش سریال Halo

تاریخ عرضه سریال هیلو بالاخره پس از یک دهه فعالیت، اعلام شد! ساخت این سریال از سال 2013 و به عنوان بخشی از تلاش ایکس باکس در تولید محتوای چندرسانه‌ای کلید خورد.

ولی متأسفانه اوضاع آن طور که باید پیش نرفت و وظیفه ساخت سریال هیلو بر عهده شوتایم گذاشته شد. حدود چهار سال طول کشید تا شوتایم هزینه سایت مجموعه ده قسمتی Halo را بر عهده بگیرد.

سریال Halo در اواسط مرحله ساخت بود که پاندمی کرونا آغاز شد. در ابتدای سال 2021، هیلو باز هم دست‌به‌دست شد و این بار (خوشبختانه) استودیوی پارامونت وظیفه تولید و پخش هیلو را بر گردن گرفت.

داستان سریال Halo همانند نسخه بازی آن در قرن 26 اتفاق می‌افتد، یعنی زمانی که بشریت درگیر یک جنگ بین کهکشانی علیه تهدید بیگانه‌ای به نام Covenant است.

سریال Halo

برای پیروزی در جنگ، دانشمند برجسته‌ای به نام دکتر هالسی (با بازی ناتاشا مک الهون) گروه Spartan را ایجاد کرد. اسپارتان‌ها ابرسربازهای قدرتمندی هستند که از لحاظ ژنتیکی و تکنولوژیکی بهبود یافته و توانایی‌های فیزیکی و ذهنی فوق‌العاده‌ای دارند.

مجموعه Halo داستان فرمانده واحد اسپارتان، جان-117 (با بازی پابلو شرایبر) را به تصویر می‌کشد. با اینکه برخی از کاراکترهای اصلی بازی در این مجموعه حضور دارند، ولی اقتباس تلویزیونی هیلو در جدول زمانی خود تنظیم خواهد شد.

داستان سریال هیلو کمی متفاوت با روند فرنچایز بازی‌ها است. بنابراین نویسندگان آزادی بیشتری در تعریف روایت دارند و در ضمن، قسمت‌های آینده بازی Halo بدون نگرانی درباره تناقض با ماجرای سریال، ساخته خواهد شد.

سریال هیلو روز پنجشنبه، مورخ 24 مارس سال 2022 از شبکه پارامونت پلاس پخش می‌شود. اسپارتان‌ها، آماده باشید!

ارسال نظر