پخش سریال میس مارول به تعویق افتاد

سریال میس مارول داستان شخصیت قهرمانی جدیدی را به تصویر می‌کشد که تاکنون در MCU ظاهر نشده است. البته تاریخ نمایش این مجموعه باز هم به تعویق افتاد.

پخش سریال میس مارول به تعویق افتاد

سریال میس مارول

سریال شش قسمتی Ms. Marvel قرار بود چند ماه دیگر روی آنتن برود. اما این‌طور که به نظر می‌رسد تا سال 2022 خبری از خانم مارول نخواهد بود.

کامالا خان (ایمان ولانی) یک نوجوان آمریکایی-پاکستانی است که قدرت‌های ابرانسانی پیدا کرده و سعی دارد به خوبی قهرمان دوران کودکی‌اش یعنی کارول دنورز (کاپیتان مارول) باشد. جزئیات داستان هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

همان‌طور که می‌دانید کلیه سریال‌های جدید مارول از دیزنی پلاس پخش می‌شوند. وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان و لوکی نیز از همین شبکه به نمایش درآمدند و توانستند نظر مثبت بینندگان و منقدین را به خود جلب کنند.

تاریخ رسمی پخش سریال هاوک آی هفته گذشته توسط دیزنی اعلام شد. اما این استودیوی آمریکایی هنوز به تاریخ نمایش میس مارول اشاره‌ای نکرده است. با نزدیک شدن به پایان سال جاری و زمان‌بندی فیلم‌ها و سریال‌های آینده در تقویم مارول، هواداران Ms. Marvel در انتظار خبری درباره پخش این مجموعه هستند.

علیرغم تأیید رسمی از سوی دیزنی، تاریخ پخش سریال میس مارول توسط اهالی صنعت سینما پیش‌بینی شده است. به عنوان مثال، طبق گزارش TV Line، می‌توان حدس زد که Ms. Marvel در اوایل سال 2022 به نمایش درمی‌آید.

با اینکه کامالا خان هنوز در دنیای سینمایی مارول ظاهر نشده، اما آینده او از پیش در فرنچایز رقم خورده است. طبق گفته‌های استودیوی مارول، ولانی در نقش خان در فیلم آینده کاپیتان مارول ساخته داکوستا (The Marvels) وارد صحنه می‌شود.

ایمان ولانی در سریال میس مارول

از طرف دیگر، مونیکا رمبو (تیونا پاریس) و میس مارول (ولانی) در فیلم کاپیتان مارول ساخته بری لارسون نیز حضور پیدا خواهند کرد.

خوشبختانه زمان تعیین‌شده برای پخش فیلم The Marvels (نوامبر سال 2022) به کمپانی مارول اجازه می‌دهد تا تاریخ مناسبی را برای سریال Ms. Marvel انتخاب کند.

میس مارول یک نمایش منحصر به فرد در شبکه دیزنی پلاس به حساب می‌آید، چون نخستین سریالی است که داستان یک شخصیت مارولی کاملا جدید را به تصویر می‌کشد. هر سه (به زودی چهار) سریال مارولی پخش‌شده تاکنون از شبکه دیزنی، داستان قهرمان‌هایی را روایت می‌کنند که مخاطبین با آن‌ها آشنایی دارند. در این میان، شخصیت‌های جدید نیز معرفی می‌شوند (مثل سیلوی در سریال لوکی).

اما در سریال میس مارول، مخاطب با یک شخصیت جدید مواجه می‌شود. ماهیت سریال‌های تلویزیونی به شورانر Ms. Marvel اجازه می‌دهد تا با ایجاد یک شخصیت پرطرفدار از کامالا خان، راه را برای حضور وی به فیلم‌های بلند هموار سازد.

ارسال نظر