زمان پخش سریال جیران اعلام شد

بر اساس مصوبه شورای پروانه نمایش محتوای حرفه‌ای در فضای مجازی مبنی بر زمان پخش سریال جیران، قسمت اول جیران با تعویق سه هفته‌ای ۲۴ بهمن پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال جیران اعلام شد

فیلیمو و تیم تولید سریال جیران در قالب یک بیانیه مشترک در مورد تاریخ دقیق زمان پخش این سریال اعلام کردند:

«با تفاهم صورت گرفته بین ساترا، فیلیمو و تیم تولید جیران، پخش قسمت اول سریال جیران به روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه موکول شد. بر اساس مصوبه شورای پروانه نمایش محتوای حرفه‌ای در فضای مجازی، قسمت اول سریال جیران با تعویق سه هفته‌ای ۲۴ بهمن پخش خواهد شد. ساترا با ارسال نامه‌ای از فیلیمو و تیم تولید سریال جیران خواسته بود که با وجود موافقت کلی صادر شده برای این سریال متاثر از مجوز تولید صادر شده از سوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۹۹، پخش این سریال را برای اعمال برخی ملاحظات محتوایی جیران تا روز ۲۴ بهمن‌ماه به تعویق بیندازند. فیلیمو و تیم تولید سریال جیران همچنین با عذرخواهی بابت تاخیر مجدد در پخش این سریال، اعلام می‌دارند که این سریال از دو هفته قبل آماده و برای ارزیابی در اختیار ساترا قرار گرفته بود.»

سریال جیران، ساخته جدید حسن فتحی و اسماعیل عفیفه، قرار بود جمعه ۲۴ دی‌ماه در شبکه نمایش خانگی پخش شود و زمان پخش این سریال از طریق پلتفرم پخش‌کننده هم اطلاع‌رسانی شده بود، اما در روز مقرر، قسمت اول سریال به تعویق افتاد تا اعمال ملاحظات ممیزی از سوی ساترا ، علت این امر عنوان شود.

همچنین شباهت میان محتوای تاریخی این سریال و سریال آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده، دیگر دلیل وقفه در پخش جیران از سوی ساترا عنوان شده بود. اما حالا و با برطرف شدن مشکلات، مخاطبان می‌توانند از 24 بهمن‌ماه به تماشای جیران بنشینند.

ارسال نظر