کدام سریال جایگزین زخم کاری خواهد شد؟

قسمت پایانی سریال زخم کاری روز جمعه ۱۹ شهریور در پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. اما سریال جایگزین زخم کاری چه مجموعه‌ای خواهد بود؟ برنامه فیلیمو برای پخش سریال جدید چیست؟

کدام سریال جایگزین زخم کاری خواهد شد؟

سریال بعد از زخم کاری چه خواهد بو د؟

سریال پرمخاطب زخم کاری روز جمعه ۱۹ شهریور به ایستگاه پایانی خود می‌رسد. بالاخره ماجراهای جذاب و درگیرکننده مالک مالکی و ریزآبادی‌ها به سرانجام می‌رسد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم سرنوشت شخصیت‌های این سریال چه خواهد شد؟

بسیاری از مخاطبین کنجکاو هستند تا بدانند سریال جایگزین زخم کاری، چه مجموعه‌ای خواهد بود؟ در حال حاضر، فیلیمو دو سریال «جیران» و «میدان سرخ» را با عنوان «بزودی» در پلتفرم خود قرار داده است. به احتمال زیاد یکی از این دو سریال جایگزین زخم کاری خواهد شد.

سریال جیران سریال جیران

معرفی سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی، سازنده سریال شهرزاد، ساخته شده است. این مجموعه در ژانر عاشقانه و خانوادگی تولید شده است. در این مجموعه بازیگران نام آشنایی چون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیر جعفری، امیرحسین فتحی، رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل نقش‌آفرینی کرده‌اند.

جالب است بدانید، بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران حضور دارد. جیران در واقع یکی از ندیمه‌های ناصرالدین شاه‌ است. به عبارتی، مخاطبین به تماشای عاشقانه این پادشاه قاجاری با جیران خواهند نشست.

گفتنی است، سریال جیران جزو آثار پربازیگری است که داستان آن در زمان قاجار روایت می‌شود. حسن فتحی و احسان جوانمرد نویسندگان این مجموعه هستند. همچنین، اسماعیل عفیفه وظیفه تولید این سریال را برعهده داشته است.

در خلاصه داستان سریال جریان آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟

مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

سریال میدان سرخ سریال میدان سرخ

معرفی سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ اولین تجربه سریال‌سازی ابراهیم ابراهیمیان است. وی در سال ۱۳۹۹ تولید این سریال ایرانی را آغاز کرده است. شایان ذکر است، سریال میدان سرخ در ژانر اکشن و جنایی تولید شده است. ابراهیمیان پیش از این فیلم‌های سینمایی «پیلوت» و «آااادت نمی‌کنیم» را ساخته است.

در سریال میدان سرخ بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان و ستاره اسکندری حضور دارند. لازم به ذکر است، داستان میدان سرخ توسط سارا سلطانی و علی مسعودی‌نیا نوشته شده است.

جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه‌کننده وظیفه تولید این سریال را داشته است. جالب است بدانید، فرزاد فرزین با قطعه «زخم» وظیفه خوانندگی در سریال میدان سرخ را دارد. همچنین، ترانه این قطعه را روزبه بمانی سراییده است. تاکنون اطلاعاتی از داستان این سریال منتشر نشده است.

نظر شما درباره سریال‌های جدید فیلیمو چیست؟ آیا شما به تماشای این مجموعه‌ها می‌نشینید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود سریال زخم کاری قسمت ۱۴

ارسال نظر