سریال جیران کی پخش می‌شود؟

سریال جیران با حضور ستارگان درخشانی همچون بهرام رادان، پریناز ایزدیار و مریلا زارعی، عاشقانه دیگری از حسن فتحی بوده که زمان انتشار احتمالی آن مشخص شده است.

سریال جیران کی پخش می‌شود؟

سریال جیران کی پخش می‌شود؟

جیران، عاشقانه جدید حسن فتحی بوده و به احتمال زیاد به مطرح‌ترین سریال سال 1400 تبدیل می‌شود. این سریال در آبان سال 98 توانست موفق به اخذ پروانه ساخت از شورای پروانه آثار غیرسینمایی شود.

احسان جوانمرد و حسن فتحی به طور مشترک مسئول نوشتن فیلم‌نامه این سریال هستند. فتحی بارها قدرت کارگردانی خود را در سریال‌های عاشقانه برجسته‌ای همچون مست عشق ، شهرزاد، میوه ممنوعه، مدار صفر درجه، شب دهم و غیره به اثبات رسانده و قرار است سریال جیران را نیز به کارنامه درخشان خود وارد کند.

و اما داستان جیران چیست؟ قصه اصلی به زمان قاجار و دوران سلطنت ناصرالدین‌شاه برمی‌گردد و دلدادگی این حاکم بزرگ به زنی به نام جیران را به تصویر می‌کشد. جیران، یکی از همسران حرم‌سرای ناصرالدین‌شاه و در واقع سوگلی محبوب او است که با زن‌های دیگر تفاوت دارد.

بهرام رادان و پریزاد ایزدیار در سریال جیران

جیران زیبا عاشق سوارکاری و شکار بوده و نخستین بار به عنوان یک رقصنده در برابر چشم‌های تشنه ناصرالدین‌شاه ظاهر می‌شود و از همان نگاه اول او را شیفته خود می‌کند.

بازیگران خوش‌نام و معروفی در سریال جریان بازی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به امیر جعفری، امیرحسین فتحی، بابک حمیدیان، بهرام رادان (در نقش ناصرالدین‌شاه)، پریناز ایزدیار (در نقش جیران)، رعنا آزادی ور، گلاره عباسی، مریلا زارعی (در نقش مهد علیا)، الهام نامی، پاشا جمالی، رؤیا تیموریان، ستاره پسیانی، سمیرا حسن‌پور، غزل شاکری، مهدی پاکدل، نهال دشتی و هومن برق نورد اشاره کرد.

تاریخ انتشار سریال جیران

بسیاری منتظر انتشار خبری دقیق درباره تاریخ نمایش سریال جریان هستند. ولی متأسفانه تاکنون اطلاعات قطعی در این خصوص در دسترس اصحاب رسانه قرار نگرفته است.

با این وجود، با توجه به گفته‌های اسماعیل عفیفه مبنی بر آخرین وضعیت این سریال و عدم وجود موانع حائز اهمیت، عاشقانه جیران و سلطان صاحبقران، اواخر تابستان یا نهایتا اوایل پاییز به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال نظر