معرفی بهترین سریال های شبیه به اسکویید گیم

سریال های شبیه به اسکویید گیم شما را به همان حال و هوای دلهره‌آور و عجیبی می‌برد که در آن شاهد رنج و تقلای انسان برای ادامه حیات خواهید بود.

معرفی بهترین سریال های شبیه به اسکویید گیم

سریال های شبیه به اسکویید گیم

اسکویید گیم یکی از بهترین سریال های جدید نتفلیکس به حساب می‌آید که در مدت‌زمان کوتاهی توانست به موفقیت بسیار زیادی دست یابد. حال که فصل اول این سریال به پایان رسیده، بسیاری از هواداران به دنبال تجربه هیجان مشابه با این شاهکار نتفلیکس هستند.

از این رو، ما در این مقاله به معرفی بهترین سریال های شبیه به اسکویید گیم می‌پردازیم تا شما را به همان حال و هوای دلهره‌آور بازگردانیم.

سریال Sweet Home

امتیاز 7.4 از IMDB و 83% از راتن تومیتوز

خانه شیرین یا همان Sweet Home یکی از بهترین سریال های شبیه به اسکویید گیم است. این فانتزی ترسناک کره‌ای روایت یک دانش‌آموز منزوی (چا هیون سو) را به تصویر می‌کشد که خانواده خود را به ناگهان از دست داده و به یک آپارتمان کوچک نقل مکان می‌کند.

پس از مدتی یک حادثه عجیب رخ می‌دهد و تمام ساکنین آپارتمان به هیولاهای ترسناکی تبدیل می‌شوند. حالا هیون سو باید برای بقای خود با این هیولاها مبارزه کند.

سریال 3%

امتیاز 7.4 از IMDB و 81% از راتن تومیتوز

سریال های شبیه به اسکویید گیم

داستان سریال 3 درصد در آینده دور و زمانی اتفاق می‌افتد که دنیا در حین پیشرفت، رو به نابودی است. عمده جمعیت در فقر زندگی می‌کنند، با این حال یک گروه نخبه وجود دارد که برای زندگی در بهشت مجازی انتخاب شده است.

هر سال، هر دختر یا پسر 20 ساله شانس این را پیدا می‌کند تا با انجام یک سری آزمایش، به جزیره بهشتی فرستاده شود. هرچند تنها 3 درصد از آن‌ها برای ترک منطقه فقیرنشین برگزیده خواهند شد.

سریال Alice in Borderland

امتیاز 7.7 از IMDB و 83% از راتن تومیتوز

آلیس در سرزمین مرزی یکی دیگر از سریال های شبیه به اسکویید گیم است. داستان درباره پسر جوانی به نام آریسو است که همانند سایر هم سن و سال‌هایش، وقت زیادی را صرف بازی‌های کامپیوتری می‌کند.

آریسو به همراه دوستانش به دنبال یک شیطنت خیابانی وارد دستشویی عمومی شده و مدت‌زمان زیادی طول نمی‌کشد که متوجه می‌شوند همه‌چیز به طرز عجیبی آرام شده است. به غیر از آن‌ها، هیچ جنبنده دیگری در توکیو وجود ندارد. بله .. آریسو و دوستانش در بازی دیوانه‌واری گرفتار شده‌اند که پایانش با مرگ یا نجات موقتی برای ورود به مرحله بعدی همراه است.

همچنین بخوانید: دانلود کامل سریال اسکویید گیم

سریال Extracurricular

امتیاز 7.7 از IMDB و 92% از راتن تومیتوز

سریال های شبیه به اسکویید گیم

یک دانش‌آموز دبیرستانی با استعداد، زندگی خود را در یک بن‌بست خفقان‌آور می‌بیند. در نتیجه تصمیم می‌گیرد برای رهایی از این بن‌بست و همچنین جمع‌آوری پول لازم جهت ورود به کالج، به یک زندگی مجرمانه روی آورد.

سریال The Wilds

امتیاز 7.3 از IMDB و 92% از راتن تومیتوز

وحشی‌ها (The Wilds) یکی از بهترین سریال های شبیه به اسکویید گیم است و داستان گروهی از دختران دبیرستانی را به تصویر می‌کشد که با سقوط هواپیما در یک جزیره خارج از سکنه گرفتار می‌شود.

این سقوط تصادفی نیست و دختران فکر این را هم نمی‌کنند که به عنوان سوژه برای اجرای یک آزمایش اجتماعی انتخاب شده‌اند. آن‌ها باید برای بقای خود در این جزیره، دست به هر کاری بزنند.

همچنین بخوانید: فصل دوم سریال اسکویید گیم، انتظارات، اخبار و شایعات

سریال Dead Set

امتیاز 7.6 از IMDB و 92% از راتن تومیتوز

سریال های شبیه به اسکویید گیم

این مینی سریال جذاب سراسر هیجان و ترس بوده و در زمانی اتفاق می‌افتد که بریتانیا توسط زامبی‌ها تسخیر شده است. هیچ‌کس از خشم زامبی‌ها در امان نیست، به غیر از شرکت‌کننده‌ها و دست‌اندرکاران ساخت نمایش Big Brother. در واقع استودیوی شبکه تلویزیونی محلی امن برای آن‌ها است.

اما این آسایش با زخمی شدن یکی از کارمندان و انتشار ویروس زامبی به یک جنجال مرگبار تبدیل می‌شود. تک‌تک کارمندان به غیر از تهیه‌کننده و چند نفر دیگر را به زامبی تبدیل شده و داستان سریال رفته رفته مهیج‌تر و ترسناک‌تر می‌شود.

پیشنهاد نویسنده: «Alice in Borderland و Sweet Home».

شما کدام‌یک از سریال های شبیه به اسکویید گیم را دیده‌اید؟ اگر سریالی از قلم افتاده، آن را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر