معرفی سریال های نوروزی 1401 | نوروز در قاب تلویزیون

در ادامه به معرفی سریال های نوروزی 1401 تلویزیون، به تفکیک شبکه و زمان پخش هرکدام می‌پردازیم و عوامل و بازیگرانشان را معرفی می‌کنیم.

معرفی سریال های نوروزی 1401 | نوروز در قاب تلویزیون

باکس نوروزی، یکی از مهم‌ترین باکس‌های پخش سیماست و سریال‌هایی که در این ایام از رسانه ملی پخش می‌شوند، عموما با استقبال خوب مخاطبان مواجه هستند.

در ادامه به معرفی سریال های نوروزی 1401 تلویزیون، به تفکیک شبکه و زمان پخش هرکدام می‌پردازیم و عوامل و بازیگرانشان را معرفی می‌کنیم.

همچنین بخوانید: معرفی ویژه برنامه‌های نوروز 1401 در لحظه تحویل سال و نام مجریانشان

سریال های نوروزی 1401

سریال نوروزی شبکه یک سیما: زیرخاکی 3

ساعت پخش: 22

جلیل سامان پس از ساخت سریال‌های موفقی چون ارمغان تاریکی و پروانه که در فضایی انقلابی در دهه 60 خورشیدی روایت می‌شدند، در رمضان سال 99 به سراغ سریال جدیدش با نام «زیرخاکی» رفت که رویکردی طنز داشت، اما در همان حال‌وهوا و دهه روایت می‌شد.

سریال های نوروزی 1401

زیر خاکی داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی چون دستگیری به جرم پخش اعلامیه‌های ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود، درحالی‌که در همه این موارد، از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد بی‌خبر و مشغول به کار خودش است.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی اصلی‌ترین بازیگران فصل سوم زیرخاکی هستند.

سریال نوروزی شبکه دو سیما: خداداد

ساعت پخش: 21:30

شبکه دو سیما که امسال هم همچون یکی دو سال اخیر جای خالی عروسک‌های کلاه قرمزی در آن احساس می‌شود، سریال «خداداد» را برای پخش در نوروز 1401 در نظر گرفته است. ایرج طهماسب اعلام کرده است امسال مجموعه عروسکی جدیدش را با نام «مهمونی»، بدون حضور حمید جبلی و از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد کرد.

سریال های نوروزی 1401

علی غفاری و سعید سعدی که پیش از این فصل‌های قبلی سریال «بچه مهندس» را برای پخش در ایام رمضان از این شبکه تولید کرده بودند، کارگردان و تهیه‌کننده خداداد هستند.

رضا ناجی، علی صبوری، سوسن پرور، پیام دهکردی، سیاوش طهمورث و سارا باقری گروه بازیگران خداداد را تشکیل می‌دهند.

سریال نوروزی شبکه سه سیما: نجلا

ساعت پخش: 20:45

نجلا سریال مناسبتی رمضان 99 صداوسیما بود که به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، در ماه رمضان آن سال از شبکه سه سیما پخش شد.

سریال های نوروزی 1401

حالا فصل دوم این مجموعه برای پخش در ایام نوروز این شبکه در نظر گرفته شده است و از آنجایی که ماه رمضان امسال بلافاصله پس از پایان تعطیلات نوروز آغاز می‌شود، قرار است ادامه پخش آن در رمضان هم ادامه داشته باشد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و سوگل طهماسبی از بازیگران فصل اول این سریال بودند.

سریال نوروزی شبکه پنج سیما: دردسرهای شیرین

ساعت پخش: 23

سریال نوروزی «دردسرهای شیرین»‌ با بازی پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی و ژیلا دایی، در ایام نوروز هر شب از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

سریال های نوروزی 1401

این سریال را سهیل موفق، کارگردان فیلم‌های سینمایی شکلاتی و پاستاریونی کارگردانی کرده است.

دردسرهای شیرین روایت‌گر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبه‌رو می‌شوند.

سریال نوروزی شبکه نسیم: جناب عالی

ساعت پخش: 23

«جناب عالی» سریال نوروزی امسال شبکه نسیم است.

این مجموعه، داستان جوانی تحصیل‌کرده و جویای کار را به تصویر می‌کشد که با قرار گرفتن در شرایط خاص اجتماعی، در معرض انتخاب و آزمونی سخت قرار می‌گیرد.

سریال های نوروزی 1401

جناب عالی به تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی، سعی دارد با بیان طنز و شیرین، معضل بیکاری و اشکالات سیستم اداری را نمایش دهد.

امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، محمد الهی، بیتا سحرخیز و منوچهر آذری گروه بازیگران جناب عالی را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر