لیست 6 سریال کره ای محبوب در سال 2021 (معمایی، عاشقانه، کمدی و ...)

پخش اخیر سریال Squid Game علاقه ایرانیان به سریال‌های کره ای را بیشتر از قبل کرده است. اما وقتی 6 سریال کره ای محبوب در سال 2021 را بشناسید و تماشا کنید احتمالا علاقه شما دوچندان خواهد شد.

لیست 6 سریال کره ای محبوب در سال 2021 (معمایی، عاشقانه، کمدی و ...)

لیست 6 سریال کره ای محبوب در سال 2021

فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای طرفداران بسیاری در ایران دارند. فرهنگ غنی، عواطف و احساسات بسیار، بازی فوق‌العاده هنرپیشه‌ها و داستان‌های معنادار، همگی موجب محبوبیت سریال های کره‌ای شده‌اند. پخش اخیر سریال Squid Game از شبکه نتفلیکس نیز باعث شد تا میزان این محبوبیت از قبل هم بیشتر شود.

در معرفی 6 سریال محبوب کره ای در سال 2021 با کلیک همراه باشید تا توانایی بالای داستان‌نویسی و فیلم‌سازی کره ای ها را با چشمان خود ببینید.

۱. سریال Youth of May

سریال عاشقانه کره ای «بهار جوانی» سریال عاشقانه کره ای «بهار جوانی»

سریال عاشقانه «بهار جوانی» داستان یک دانشجوی پزشکی آرمان‌گرا است که پس از ملاقات با یک پرستار، با او ازدواج می‌کند. اما سرنوشت آن‌ها با قیام گوانگجو در سال 1980 گره می‌خورد.

۲. سریال Move to Heaven

سریال کره ای محبوب در سال 2021 سریال کره ای نقل مکان به بهشت

«هان گئو رو» که مبتلا به سندرم آسپرگر است به همراه پدرش در مرکز «نقل مکان به بهشت» کار می‌کند. وظیفه آن‌ها تمیزکاری و مرتب کردن اتاق و وسایل به جا مانده از افراد متوفی است. پس از مرگ پدر گئو، سرپرستی او به عموی بی‌خیالش واگذار می‌شود...

۳. سریال Vincenzo

سریال کره ای محبوب در سال 2021 سریال کره ای «وینچنزو»

به یکی دیگر از سریال های محبوب کره ای در سال 2021 می‌رسیم که فصل تابستان از شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد. «وینچنزو» وکیل و مشاور مافیا در ایتالیاست که بنا به دلایلی مجبور می‌شود به زادگاه خود یعنی کره جنوبی بازگردد. وی پس از مدتی درگیر یک پرونده حقوقی شده و از هیچ کاری برای پیروزی در آن دریغ نمی‌کند.

۴. سریال Beyond Evil

سریال کره ای محبوب در سال 2021 سریال معمایی فراتر از شیطان

«فراتر از شیطان» یک سریال درام معمایی است که داستان آن حول دو کارآگاه نترس و شجاع می‌چرخد. این دو سعی دارند پرده از پرونده قتل زنجیره‌ای 20 ساله بردارند و هویت قتل را فاش کنند.

۵. سریال Mouse از محبوب‌ترین سریال‌های کره ای 2021

سریال کره ای محبوب در سال 2021 سریال کره ای «موش» جنایی و پلیسی

سریال رازآلود و جنایی «موش» روایتگر داستان یک پلیس تازه‌کار است که برای دستگیری یک جنایتکار روانی، مجبور به همکاری با یک پلیس بدنام می‌شود. این سریال به طرح این سؤال می‌پردازد که آیا می‌توان به کمک آزمایش‌های ژنتیکی، انسان‌های روان‌پریش (سایکوپت) را در رحم مادر شناسایی کرد؟

۶. سریال My Roommate Is a Gumiho

سریال هم‌اتاقی من یک روباه 9 دم است سریال کره ای «هم‌اتاقی من یک روباه 9 دم است»

سریال «هم‌اتاقی من یک روباه 9 دم است» یک سریال کره ای محبوب در سال 2021 است که توانسته امتیاز 9.4 را در IMDB کسب کند. «شین وو یو» یک گومیهو یا همان روباه 9 دم است که پس از 999 سال زندگی، تصمیم می‌گیرد به انسان تبدیل شود. اما برای این کار نیاز به یک مهره خاص دارد؛ مهره‌ای که «لی دام» آن را به طور کاملا اتفاقی بلعیده است.

شما کدام‌یک از این سریال‌ها را دیده‌اید و کدام را بیشتر می‌پسندید؟

ارسال نظر