فصل دوم زخم کاری ساخته می‌شود؟

قسمت پایانی سریال زخم کاری در پلتفرم فیلیمو پخش شد. بعد از هفته‌ها انتظار، ماجراهای جذاب مالک و ریزآبادی‌ها به سرانجام رسید. بسیاری از مخاطبان کنجکاو هستند که آیا فصل دوم زخم کاری ساخته می‌شود؟

فصل دوم زخم کاری ساخته می‌شود؟

فصل دوم زخم کاری ساخته می‌شود؟

روز جمعه هفته گذشته، سریال زخم کاری به ایستگاه پایانی خود رسید. داستان پرالتهاب مالک مالکی بعد از ۱۵ قسمت، با یک پایان‌بندی مناسب به اتمام رسید. البته برخی مخاطبین نیز نسبت به پایان سریال رضایت نداشتند.

با این اوصاف، تماشاگران بسیاری معتقد هستند که پایان زخم کاری مبهم بوده است. این ابهام باعث شده گمانه‌زنی‌های درباره ساخت فصل دوم زخم کاری وجود داشته باشد. مخاطبین بر این باور هستند که فصل دوم این سریال با محوریت میثم، پسر مالک، ادامه پیدا خواهد کرد.

محمد حسین مهدویان هفته گذشته در یک لایو اینستاگرامی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. وی بیان کرد احتمال ساخت سری دوم سریال زخم کاری کم است. مهدویان در ادامه بیان کرد: «وقتی داشتیم داستان زخم کاری را طراحی و آماده می‌کردیم، به فصل دو فکر نکردیم. البته نمی‌توانم بگویم فصل دو هم ندارد، اما طراحی داستان‌ برای یک فصل پانزده قسمتی بوده است. مگر اینکه ایده‌ای به ذهنمان برسد یا به دلیل استقبالی که شده، تصمیم بگیریم داستان را ادامه بدهیم. اما هنوز چنین تصمیمی نداریم.»

با توجه به صحبت‌های محمد حسین مهدویان، بهترین کار این است که منتظر بمانیم تا تیم سازنده سریال زخم کاری چه تصمیمی برای آینده این مجموعه می‌گیرند. عوامل ساخت سریال باید جوانب مختلفی را بررسی کنند تا بتوانند تصمیم مناسبی بگیرند.

گفتنی است، سانسورها و حواشی پیش آمده برای سریال زخم کاری، ساخت فصل دوم این سریال را کمی دور از انتظار می‌کند. پیش از این، بازیگران این سریال مانند هانیه توسلی و مرتضی امینی‌تبار از کوتاه شدن نقش آنها به خاطر سانسورهای اعمال شده، خبر داده بودند.

امینی‌تبار در مصاحبه‌ای بیان کرده بود سکانس‌های زیادی از رابطه عاشقانه میثم و مائده از سریال حذف شده‌اند. به طوری که باعث شده بود ماجرای کلی این دو نفر دچار اشکال شود. با این تفاسیر، باید منتظر بمانیم تا ببینیم که سرنوشت این سریال چه خواهد شد؟

نظر شما درباره ساخت فصل دوم سریال زخم کاری چیست؟ آیا دوست دارید فصل دوم این مجموعه ساخته شود؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت ۱۵ سریال زخم کاری

ارسال نظر