زمان پخش فصل سوم سریال دوست نابغه من

فصل سوم سریال دوست نابغه من به زودی آماده پخش می‌شود. در این فصل شاهد ادامه دوستی لیلا و النا در اوج تحولات سیاسی ایتالیای قدیم هستیم.

زمان پخش فصل سوم سریال دوست نابغه من

زمان پخش فصل سوم سریال دوست نابغه من

«دوست نابغه من» یکی از بهترین سریال‌های ایتالیایی در سال‌های اخیر است که از شبکه HBO به نمایش در می‌آید. فصل سوم این سریال که بر اساس سومین کتاب از چهارگانه «النا فرانته» به نام «دوست نابغه من: آن‌هایی که می‌روند و آن‌هایی که می‌مانند» ساخته شده، 28 فوریه در قالب 8 قسمت روی آنتن می‌رود.

در فصل جدید نیز شاهد پیوند نزدیک و مستمر النا و لیلا هستیم؛ آن هم در شرایطی که تحولات سیاسی جامعه قدیم ایتالیا را درگیر خود کرده است. این دو که دیگر پا به دنیای بزرگسالی گذاشته‌اند، باید نقش خود را در ساختن دنیای پیرامون ایفا کنند.

فصل سوم از بینندگان دعوت می‌کند پیوند النا و لیلا را در دنیایی که همیشه در حال تغییر است، چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس بزرگ، تماشا کنند. طبق گزارش‌های منتشر شده، این فصل یکی از جالب‌ترین و مورد انتظارترین برنامه‌های HBO است؛ یک داستان جذاب و هیجان‌انگیز که تا سالیان دراز در ذهن مخاطبین باقی می‌ماند.

کارگردانی فصل سوم دوست نابغه من بر عهده «دنیل لوکتی» است. «مارگریتا ماتزوکو» و «گایا جیراچه» این بار نیز به ترتیب در نقش النا و لیلا ظاهر شده‌اند.

ارسال نظر