دانلود قسمت اول سریال حرفه ای

قسمت اول سریال حرفه ای به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده در پلتفرم نماوا پخش شد. مجموعه‌ای جدید و جذاب که شاهد اولین تجربه بازیگری سیروان خسروی هستیم. سریال حرفه‌ای در تلاش است که داستان متفاوتی را روایت کند. ماجراهایی درگیرکننده و هیجان‌انگیز که باید ببینیم در ادامه سریال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

دانلود قسمت اول سریال حرفه ای

دانلود قسمت اول سریال حرفه ای

نماوا پس از پخش نیم فصل اول سریال خاتون، سریال جدیدی را برای پلتفرم خود در نظر گرفت. سریال حرفه‌ای جدیدترین سریال این پلتفرم VOD است که در ژانر اکشن و اجتماعی تولید شده است. مصطفی تقی‌زاده نویسنده و کارگردان این مجموعه است که قصد دارد داستان جدیدی را در سریال حرفه‌ای روایت کند.

جالب است بدانید که سیروان خسروی، خواننده و آهنگساز محبوب موسیقی پاپ، یکی از نقش‌های اصلی این سریال را ایفا کرده است. سارا بهرامی، ماهور الوند، زانیار خسروی، بهناز جعفری، اسما رمضانی، مزدک میرعابدینی، المیرا دهقانی و بهاره کیان‌ افشار از جمله بازیگران اصلی سریال حرفه‌ای هستند.

در خلاصه داستان این سریال ایرانی آمده است: «پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ای دارد. احتمالا او باهوش‌ترین و بی‌رحم‌ترین است و ...»

سریال حرفه‌ای قصه‌ای معمایی دارد که عوامل سریال تلاش کرده‌اند اتفاقات هیجان‌انگیزی را برای مخاطبین فراهم کنند. قسمت اول سریال حرفه ای بیشتر روی معرفی شخصیت‌ها و مقدمه‌چینی برای روایت داستان اصلی تمرکز دارد. بنابراین، باید صبر کنیم تا ببینیم در اپیزودهای بعدی چه ماجراهایی رخ خواهد داد.

سریال حرفه‌ای روزهای چهارشنبه ساعت ۲۰ در پلتفرم نماوا پخش می‌شود. همچنین، این شبکه نمایش خانگی درجه سنی ۱۲+ سال را برای تماشای جدیدترین مجموعه برادران خسروی در نظر گرفته است. برای دانلود و تماشای قسمت اول سریال حرفه‌ای، شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: نیم فصل دوم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

ارسال نظر