قسمت سوم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

سریال خاتون اولین تجربه تینا پاکروان در شبکه نمایش خانگی است که خیلی زود توانست طرفداران بسیاری به دست آورد. اما قسمت سوم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

قسمت سوم سریال خاتون کی پخش می‌شود؟

قسمت سوم سریال خاتون کی میاد؟

«خاتون» یکی از خوش‌ساخت‌ترین سریال‌های حال حاضر است که هر دوشنبه ساعت 8 شب به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. داستان شهریور 1320، در زمان جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط شوروی اتفاق می‌افتد. «نگار جواهریان»، «اشکان خطیبی»، «میرسعید مولویان» و «شبنم مقدمی» از بازیگران اصلی این سریال پرستاره هستند.

قسمت اول این مجموعه 18 مرداد و تحت عنوان «چو فردا برآید بلند آفتاب» به نمایش درآمد و توانست نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. علاقه‌مندان سریال هفت روز پس از پخش قسمت اول، یعنی 25 مرداد به تماشای نماوا نشستند تا بلکه از ادامه داستان خاتون (نگار جواهریان) و شیرزاد (اشکان خطیبی) آگاه شوند. اما درست نیم ساعت پس از زمان مقرر، اعلام شد قسمت دوم به دلیل فرارسیدن ایام سوگواری محرم پخش نمی‌شود.

بدین ترتیب قسمت دوم خاتون با نام «ما اعلام بی طرفی کرده بودیم» پس از پنج روز تأخیر، یعنی روز شنبه (30 مرداد) به نمایش درآمد. در این قسمت دیدیم که وطن دوستان از ورود شوروی به خاک ایران و پرواز هواپیماهای جنگی بر فراز آسمان گله‌مند بوده و اسلحه به دست به دفاع از میهن خود ایستاده‌اند. عده‌ای خائن نیز با احتکار برنج و گندم و نرساندن مهمات به دست سربازان و نیروهای داوطلب، اوضاع را وخیم‌تر می‌کنند.

حال این سؤال پیش می‌آید که قسمت سوم سریال خاتون کی پخش می شود؟ با توجه به پایان ایام عزاداری محرم، احتمال می‌رود که قسمت بعدی طبق روال عادی یعنی دوشنبه یکم شهریور از نماوا به نمایش درآید؛ بدان معنا که در هفته جاری شاهد پخش دو قسمت از این سریال پرطرفدار خواهیم بود.

همچنین بخوانید: دانلود رایگان سریال خاتون قسمت 2

ارسال نظر