دانلود قسمت سوم سریال میدان سرخ

ماجراهای سریال میدان سرخ کم کم دارد شکل خود را پیدا می‌کند. مخاطبین با شخصیت‌های سریال آشنا شده‌اند و نقش آنها در داستان را شناخته‌اند. اما در قسمت سوم سریال میدان سرخ چه اتفاقاتی رخ داد؟

دانلود قسمت سوم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت سوم سریال میدان سرخ

پس از مفقود شدن کیف شمش و لو رفتن اطلاعات محرمانه گروچف، داستان میدان سرخ وارد فاز جدیدی شد. شیدا به دنبال جزئیات جدیدی از گذشته همسر خود است و از آن طرف بیماری دخترش شادی فکرش را مشغول کرده است.

اما در این بین، گروگان گرفتن شادی توسط گروچف، شرایط به طور کامل تغییر می‌کند. گروچف به دنبال شمش‌های گمشده است و برای رسیدن به آن دست به هر کاری می‌زند. پاپ و مبینی در موقعیت سختی قرار گرفته‌اند و باید بهترین تصمیم را برای کار و زندگی خود بگیرند.

قسمت سوم سریال میدان سرخ اتفاقات جذابی را برای مخاطبین رقم می‌زند. روند رو به رشد داستانی و آشنایی تماشاگران با شخصیت‌های سریال،‌ باعث شده مخاطبین از این قسمت سریال ایرانی رضایت داشته باشند.

شایان ذکر است، ‌حضور رضا یزدانی در اپیزود سوم سریال میدان سرخ مورد توجه تماشاگران و منتقدین قرار گرفته است. یزدانی در این سریال ظاهر کاملا متفاوتی دارد. به طوری که، برخی از مخاطبین با نگاه اول، رضا یزدانی را نشناخته‌اند.

سریال میدان سرخ توسط ابراهیم ابراهیمیان کارگردانی شده است. او در این سریال از بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری و ستاره اسکندری استفاده کرده است. گفتنی است، این سریال در شبکه خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

به دلیل داشتن محتوای خشونت‌آمیز و صحنه‌های اکشن در سریال میدان سرخ، فیلیمو درجه سنی ۱۵+ سال را برای این مجموعه در نظر گرفته است. جالب است بدانید، این سریال روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

اپیزود ۳ میدان سرخ تاکنون با ۸۱٪ آرای کاربران، تاکنون بهترین قسمت این مجموعه بوده است. اتفاقات مهمی که در این اپیزود رخ داد، باعث رضایتمندی مخاطبین شده است. در ادامه می‌توانید جدیدترین اپیزود سریال میدان سرخ را دانلود و تماشا کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت دوم سریال میدان سرخ

ارسال نظر